הדגם החדש של רכב הפנאי XC90 מהווה אבן דרך חשובה בהתפתחותה של וולוו בשנים הקרובות. זהו הדגם הראשון המתבסס על הפלטפורמה המודולרית החדשה של החברה (SPA) שעליה יתבססו מרבית דגמיה בעתיד. בנוסף, זה הרכב הראשון של וולוו שפותח לאחר שזו נרכשה על-יד היצרנית הסינית ג'ילי.

תזכורת למידע
בעוד ה-XC90 החדש מציג את קו העיצוב החדש של וולוו בחלקו הקדמי על יחידות התאורה הייחודיות שלו, חלקו האחורי מזכיר עד מאוד את זה של הדור היוצא. בתא הנוסעים, לעומת זאת, השינוי גדול מאוד. במרכז הקונוסלה נמצא מסך מגע אורכי גדול ממדים (מי אמר אייפד?) דרכו שולטים למעשה כמעט בכל מערכות הרכב.

לייעוץ חינם עם כתבי הרכב של אוטו על כל דגמי וולוו חייג ל-3262* או לחץ כאן

מתחת למכסה המנוע נמצאות יחידות כוח חדשות לגמרי: כולן מוגדשות, לכולן נפח 2 ליטר ובכל אחת 4 צילינדרים. ההספק של מנועי הדיזל נע בין 190 כ"ס ל-225 כ"ס, ואילו למנועי הבנזין הספק הנע בין 245 כ"ס ל-320 כ"ס בגרסת T6 הבכירה (מגדש טורבו בשילוב מגדש-על). מעל כולן נצבת גרסת T8 היברידית פלאג-אין המייצרת מעל 400 כ"ס.

בחו"ל כבר הספיקו לבחון את ה-XC90 החדש והביקורות עליו חיוביות ומעלה. צירפנו את הסרטון של מגזין אוטו אקספרס בכדי שתוכלו להתרשם בעצמכם. כך שעד שיגיע אלינו רכב הפנאי הגדול של וולוו, אפשר להתרשם ממנו כבר עכשיו. תיהנו: