סיטרואן הציגה ב-2010 את DS3 (על בסיס C3), וחנכה אתה סדרת פרמיום בשם "DS", על שום הדגם האייקוני ההוא. ב-2011 הוצגה סיטרואן DS5, המכונית הגדולה יותר בסדרה והממוקמת מעל DS4. עם זאת, דגם זה אינו מתבסס על C5 (ואין לו מתלים הידרו פניאומטיים) אלא עושה שימוש ברצפה מוארכת של C4.
סיטרואן תציג בז'נבה DS5 מחודשת
צילום: מנהל

שינוי מותג
במסגרת השינויים בסיטרואן, הפכה סדרה DS למותג בפני עצמו, אם כי סמל המותג נשאר ואף מודגש. DS5 מחודשת תוצג בז'נבה (תחילת מרץ), והשינוי הבולט בעיצובה החיצוני הוא השימוש בסבכה העדכנית של DS, כזו שהוצגה עם DS 5LS המיועדת לשוק הסיני. בנוסף, עודכנו מלפנים הפגוש והפנסים, וכאן מדובר בתאורת קסנון ולד. גם מאחור הורכב פגוש חדש ופנסים עדכניים. הדגם המחודש מציע גם חישוקים חדשים וצבעים עדכניים למרכב.
סיטרואן תציג בז'נבה DS5 מחודשת
צילום: מנהל
תא הנוסעים זכה אף הוא לטיפול, ובמרכזו מערכת מולטימדיה חדשה שמסוגלת לשקף את הסמארטפון (ויש גם אפליקציה ייעודית ל-DS5). מערכות בטיחות אקטיביות נוספו, ואלה כוללות ניטור שטחים מתים והתראה על סטייה מנתיב.
היצע המנועים עודכן קלות (יורו 6) אך נותר כשהיה: החל מטורבו דיזל 1.6 ליטר (120 כ"ס) ועד לדיזל-היבריד (200 כ"ס). מנוע הבנזין 1.6 טורבו של הגרסה ה"ישראלית" זכה לתוספת הספק של 9 כ"ס, ל-165 כ"ס. סיטרואן טוענת כי נוחות הנסיעה של DS5 המחודש שופרה ביחס למקור, ומתייחסת בכך לביקורת משמעותית שספג הדגם בתחום זה.
מסיטרואן ישראל נמסר כי עדיין אין תאריך לנחיתת ה-DS5 המחודשת בישראל.
סיטרואן תציג בז'נבה DS5 מחודשת
צילום: מנהל