בזמן שיד אחת מוציאה קול קורא להקמת מסלול בנגב או בגליל, היד השניה סוגרת לנו את המסלול היחידי שישנו בארץ.

טוב, עדיין לא סוגרת לחלוטין – אבל כבשת הרש של חובבי הרכב בארץ, המסלול בכוכב יאיר, סגר שעריו עד לדיון בבית המשפט בדחייה (נוספת – מדובר בחלק מהליך משפטי ארוך) של צו סגירה שהוצא לו, בגלל שימוש שאינו תואם את הגדרת הקרקע. הדיון הבא יהיה ביום ראשון הקרוב (18/1) ורק אחריו יוחלט האם המסלול ימשיך לתפקד, לפחות זמנית. נזכיר כי מדובר במסלול הבית של חברת "מסלולים", שעורכת במקום הדרכות נהיגה מתקדמת.

ספורט מוטורי – הצחקתם את ישראל
צילום: בן חסון

להצבעה בתחרות 'אוטו השנה 2015' לחץ כאן

מערכת "אוטו" מחזיקה אצבעות לאנשי המסלול ולכל העוסקים בקידום התרבות המוטורית, ותוהה למה הבירוקרטיה הישראלית משקיעה כל כך הרבה אנרגיה דווקא במלחמה במסלול הקטן – הרי גם משרדי הממשלה יודעים כי מסלול מרוצים הוא דבר חיובי שיוצר מקומות עבודה ותורם להתפתחות העסקים בסביבה, לצד הטמעת תרבות מוטורית טובה ובטוחה יותר. הרי הם בעצמם כתבו זאת בקול הקורא להקמת מסלול שפורסם לפני חודש וחצי.

נקווה כי הפעם הדיון המשפטי יתפתח בצורה חיובית יותר, ולא כמו לפני שמונה שנים – אז הצליחו נציגי המדינה לשכנע את השופט כי המסלול הקטן הוא סכנת חיים של ממש, פצצה מתקתקת, משהו שמצדיק שליחת דחפורים באישון ליל סערה כדי לחרוש את המסלול ולהשמידו לחלוטין.

ספורט מוטורי – הצחקתם את ישראל
צילום: בן חסון