תערוכת דטרויט בפתח (אמצע ינואר), ואינפיניטי מפרסמת תמונה רשמית – אחת בלבד – של קונספט הקופה שלה, Q60.
כזכור, פרסמה אינפיניטי לפני חודש צילום ובו צללית בלבד של הקונספט הזה; טיזרים עושים טוב לשמירת העניין וליצירת באז. דגם זה מהווה המשך רעיוני ועיצובי לקונספט Q80 אינספיריישן הגדול יותר שהוצג בפריז 2014. ואם הדגם ההוא שם לו למטרה דגמים כמו פורשה פאנמרה (עוד 4-5 שנים), כאן מדובר בכינון ישיר על דגמי קופה בגודל בינוני של מותגי היוקרה. גרסת ביצועים – וחישבו על מנוע מ-GT-R – תכוון היישר מול אודי S5, ב.מ.וו M4, לקסוס RC-F, מרצדס AMG C קופה וקאדילק ATS-V קופה.
העיצוב לא משאיר ספק בקשר לייעוד הדגם ולרצינות בה אינפיניטי לוקחת את העיצוב החדש שלה. הקונספט Q60 מאופיין במבנה נמוך ורחב והחזית הגדולה אגרסיבית למראה.

אינפיניטי חושפת: Q60 קונספט
צילום: מנהל
אינפינטי Q60 קונספט. ככה הולכים להיראות דגמי אינפיניטי בעתיד? אנחנו בעד

יחידות התאורה צרות והסבכה הקדמית גדולה מאוד, ומתחתיה נמצא צמד לועות גדולים. הקונספט החדש מפגין שימוש רב מאוד בקימורים בולטים על מכסה המנוע ולאורך כל המרכב. הגלגלים גדולים, כמקובל בדגמי קונספט, בקוטר "21.
תא הנוסעים, מדווחת אינפיניטי, הוא באיכות גבוהה ותפירה ידנית של מושבי העור מאפיינת אותה, ממש כמו הטיפול בסיבי פחמן המעטרים אותו. סוגי עור שונים שימשו למושבי הספורט, כדי להעניק איזון נכון בין נוחות לתמיכה. אינפיניטי מציינת כי הקונספט בנוי כקופה 2+2 ומבטיחה מרחב נאה גם מאחור.
"Q80 הייתה ציון דרך לקו העיצוב העתידי של אינפיניטי, וקונספט Q60 הוא השלב הבא בתהליך הזה", מסכם אלפונסו אלבסיה, המעצב הראשי של אינפיניטי. בהודעה הקצרה לעיתונות לא נמסר כל מידע על מנועים, הילוכים, אבזור וכיו"ב. מידע נוסף על הדגם יפורסם בסמוך לפתיחת התערוכה.