זו השנה העשרים שאנחנו באוטו בוחרים את "אוטו השנה". גם השנה נבחר את המכונית המצטיינת והפעם יצטרפו לקהל הבוחרים – עיתונאי הרכב של ישראל וקוראי אוטו – גם קוראי mako. הגולשים יוכל להכריע בקטגוריות ההצבעה השונות: אוטו השנה, אוטו קטן, אוטו משפחתי, אוטו מנהלים ,אוטו חדשני וקניית השנה.
במסגרת ההצבעה על קטגוריית "אוטו השנה" נציג בפני הבוחרים את כל הדגמים החדשים של המכוניות שהגיעו השנה לארץ ועברו מבחן דרכים על ידי צוות "אוטו". על מנת להקל על המצביעים סיננה מערכת אוטו ובחרה בשש פיינליסטיות בכל קטגוריה (למעט בקטגוריה "קניית השנה", בה נבחרו רק שלוש). בקטגוריות אלו, יבחר הקהל את הזוכות מבין הפיינליסטיות.

תהליך ההצבעה
בין התאריכים ה-04.01.15 ועד ל-22.01.15 הגולשים מוזמנים להיכנס לעמוד ההצבעה דרך האתרים אוטו ו-mako. בעמוד תמצאו הנחיות להצבעה בכל קטגוריה וקטגוריה, עד לבחירה החשובה מכולם – אוטו השנה 2014.

על מנת לזכות בפרס בחירתו של הגולש צריכה להיות קרובה ככל הניתן לבחירת המומחים של אוטו. זאת, תוך הפגנת בקיאות בכל פרטי המכוניות שהגיעו השנה לארץ והערכת סיכוייהן לזכות בתארים השונים.

בכדי לקבל מידע מלא על המכוניות המשתתפות, כל שעליכם לעשות הוא ללחוץ על תמונות הדגמים השונים המופיעות בעמוד ההצבעה. לחיצה כזו תעביר אתכם לדף הדגם של כל דגם באתר אוטו, שם תוכלו לצפות בתמונות נוספות שלה, להתעדכן בפרטיה הטכניים ולקרוא את מבחני הדרכים שנעשו לה.

לאחר שסיימתם להצביע, שלחו את התוצאות עם פרטיכם המלאים. התוצאות יספרו ואנחנו נחשב את אחוז מצביעי קהל הגולשים עבור כל מכונית המשתתפת בתחרות. הפרס לזוכה – קורס נהיגה בפורמולה 3 באירופה. כולל טיסה ואירוח.

בהצלחה
מה יהיה אוטו השנה? הצביעו ותוכלו לזכות בפרס
צילום: תומר פדר