היצע המותג הסיני MG אמור לגדול באופן משמעותי במהלך 2015 עם תחילת שיווקם של שני דגמים חדשים. דגמים אלה יצוינו גם בצמד אותיות בעלות משמעות בהיסטוריה של המותג: GT.
המכונית הראשונה מכונה "GT" (בתמונה הראשית), מבוססת על הפלטפורמה של MG350 המוכרת לנו (סדאן) ו-MG5 החדשה יותר (האצ'בק) ואורך בסיס הגלגלים שלה זהה: 265 ס"מ. לדגם החדש מבנה פאסטבק (תא מטען בולט ודלת חמישית). בסין מפרסמת MG את הדגם החדש כאשר ברקע ה-GT המקורית – גרסת הקופה הנאה ל-MGB של שנות השישים.

הדגם החדש מצטרף ל-MG5 במבחר המתחדש של היצרן ואמור, לטענת מי שפגש בה, לבטא שיפור משמעותי באיכות של דגמי היצרן הסיני ובעידונם. GT החדשה תוצע עם מנוע 1.4 ליטר טורבו חדש המייצר 152 כ"ס, וזה ישודך לתיבת שבעה הילוכים רובוטית דו-מצמדית חדשה שפותחה עם ג'נרל מוטורס. בעבר דובר על כך שלארץ תגיע MG5, אך נראה כי היצרן מכוון כרגע את GT לאירופה ולכן היא זו שתגיע גם לכאן.
תכניות MG ל-2015: ממתינים ל-GT
צילום: מנהל
ה-MG GT תגיע אלינו בשנה הבאה עם מנוע טורבו חדש
ויש גם פנאי
הדגם השני של MG שיגיע לכאן ירחיב את תחומי הפעילות של המותג: GT-S שטרם הוצג, אותו הכרנו כבר כמכונית התצוגה CSUV. זהו רכב פנאי אשר אמור להתחרות בקיה ספורטאז' וביונדאי ix35 המוכר. GT-S יצויד במנוע ה-1.4 ליטר החדש ובאותה תיבה כפולת מצמדים, אבל יוצע בתקינה אירופאית גם עם מנועים נוספים, כולל 2.0 ליטר כפול מגדשים שמייצר 200 כ"ס.
העיצוב דומה כדי זהות לזה של דגמי MG החדשים, ואילו הבסיס הוא קוראנדו (דור 3) של סאניונג, שהייתה בעבר בבעלות חברת האם, סאיק הסינית. שמועות מדברות על שינוי מהותי במתלה האחורי שחלקים ממנו הגיעו דווקא מפולקסווגן טיגואן.
תכניות MG ל-2015: ממתינים ל-GT
צילום: מנהל
מתחרה סיני בפלח רכבי הפנאי הקומפקטיים יוצג בקרוב