סוף סוף אני יכול לחלום עם אישור. בסביבה של היום, כולם חיים בריאליטי. אם זה בטלוויזיה, אם זה ברדיו ואם זה בחיים האמתיים. ובחיים האמתיים כולם עם העיניים (פקוחות) עליי. בעבודה: "מתי תאריך הסיום שלך?"; בבית: "אבא! צריך לצאת לחוג." וכך הלאה. אבל אל תבינו אותי לא נכון. אין תלונות, ואני מבצע את המטלות כמו שצריך.

עוד כשהייתי ילד, תמיד היה לי בראש ש"לי יהיה אוטו כשאהיה גדול". ומעניין אפילו יותר, כבר אז חשבתי רק על ב.מ.וו. היום אני כבר גדול, אוטו יש לי ברוך השם, אבל לחלום עדיין לא הפסקתי. ובכל פעם שתופסים אותי במצב חולם בהקיץ, אומרים לי "התעורר, חשוב בהיגיון". והנה, עכשיו בא העורך האכזר של אוטו ואומר לי: "קח 400,000 שקל וקנה את האוטו שחלמת עליו". האם אני חולם?
כשהמוח קודח, הכסף מהכיס בורח / חניית החלומות
צילום: מנהל
ב.מ.וו X3, החלום הראשי
חלום ראשי
סרקתי מספר פעמים את רכבי הפנאי של BMW, ולאחר שקלול (מורכב) הגעתי לתוצאה הבאה.

המשפחה צריכה אוטו של יום יום; האישה מעדיפה אוטומט; ואני? אני רוצה שהאוטו יוכל לשאת שני זוגות אופניים על וו גרירה+מנשא. ההערכה שלי היא ש-X3 יוכל לעמוד בכל הדרישות הנ"ל – ויותר. יש לו מנוע חדיש, 184 כ"ס ותמסורת אוטומטית 8 הילוכים (ותודה לאוטו על הנתונים). לרדת לשטח, מעבר לשבילים קלים, אני לא מתכנן ממילא. את השטח הקשה יותר אעשה על דו גלגלי (309,000 שקל לחדש, לפני מיקוח).
עוד חלומות
ואם על חלומות דיברנו, יש לי חלום שמחכה זמן רב להגשמה. זוכרים את Z3? (בתמונה הראשית) ברשותכם אחזור בזמן, עשור וחצי בערך. אולי זה לא הרודסטר הכי מבריק (גם אחרי השדרוג ב-99') – אבל הוא בהחלט מדליק (וגם חרוז). ואם יחשבו שקניתי בשביל הפוזה – שיחשבו. וגם יקנאו. סריקת הלוחות מצאה רכב שעונה על הדרישות ונכנס בתקציב – אמנם יד שביעית ועם המנוע הקטן (1.8 ל'), אבל את עבודת הפוזה והגג הפתוח הוא יעשה. והנה עוד 49,000 שקל נחתכו מהתקציב.
כשהמוח קודח, הכסף מהכיס בורח / חניית החלומות
צילום: מנהל
להגשים חלום לבת

ואני ממשיך בהגשמת חלום. והפעם של בני המשפחה הצעירים יותר. באולם התצוגה של סיאט ישנו דגם...איך לומר? מגניב. תיבה ידנית, חמישה הילוכים, מנוע 1.4 ל', 85 כ"ס. אדום. האיביזה שבתה את ליבה של בתי, שפלשה לי לחלום והחליטה להוסיף את הספרדייה לרשימה (רשמית 81,000 שקל; מעשית נמכרת תמיד ב"מבצע").
העורך, נשאר לי עודף? אל תענה. לא אכפת לי לשלם את ההפרש. המוח ממשיך לחלום, אבל בכיס החור גדל. יכול להיות שחלקכם מאוכזבים; איך לא בחרתי משהו עם 300 כ"ס ו-50 קג"מ (תתעדכן, אנדרי, מכוניות חלום היום כבר הרבה יותר חזקות... העורך)? מפני שזה לא אני. אז מה כן אני? אולי אחד שקצת חולם. לוקח את החיים בקצב משלו ולא חשוב מה קורה סביב. הסביב לומד לחיות אתו...

מישהו מעוניין לקנות זוג אופני TREK? אני מפנה מקום ל-KTM.

רוצים לספר לנו מה אתם הייתם קונים ב-400,000 שקל? – שלחו אלינו את החלום שלכם ל[email protected]
כשהמוח קודח, הכסף מהכיס בורח / חניית החלומות
צילום: מנהל
במציאות אנדרי מתנייד בניסאן קשקאי. חלום.