אחרי שנה בה שברה את שיא המכירות שלה עצמה והציגה שפע דגמים חדשים ומשמעותיים עבורה, מרצדס ישראל לא מתכוונת להרפות מהמצערת. שפע החידושים המתוכננים ל-2015 גדול לא פחות.
ראשונה היא מרצדס B המחודשת אשר תגיע אלינו בתחילת 2015. במקביל יחלו מסירות מרצדס S קופה קלאס החדשה והמרשימה, ששיווקה החל כבר השנה. מול שני דגמים מתחדשים בתחילת השנה, בקיץ הפעילות תהיה גדולה אפילו יותר. במחצית השנה יגיע GLC החדש, רכב הפנאי אשר יחליף את מרצדס GLK ויציע מתחרה עדכנית לאודי Q5 וב.מ.וו X3. מעט אחריו יגיע אלינו GLE החדש, האח הספורטיבי של ML, עליו כתבנו, שגרסה מחודשת שלו תנחת בארץ.

גם בגזרה הספורטיבית צפויים חידושים של ממש. במחצית השנה תנחת כאן AMG GT החדשה (בתמונה הראשית) והמדוברת שכיכבה בתערוכת פריז האחרונה. לקראת סוף השנה תוצג כאן C63 AMG האימתנית.
מרצדס 2015: פול גז
צילום: מנהל
מרצדס GLE יגיע בחצי השני של 2015
גם סמארט
באמצע השנה אמורה גם סמארט הקטנה להסתער מחדש על השוק המקומי. המהלך יחל ביולי, עם פור-טו הדו-מושבית, ויושלם חודשיים מאוחר יותר, עם תחילת היבוא של פור-פור ה"גדולה".
בקצה השני של המבחר נמצא עוד חידוש מעניין, כאשר חטיבת מכוניות היוקרה של מרצדס (להבדיל מהמסחריות והמוניות) תתחיל בשיווק גרסאות מהודרות במיוחד של מוביל הנוסעים מרצדס V קלאס, תחת השם "פרמיום".
עוד על מרצדס באתר 'אוטו':
מרצדס 2015: פול גז
צילום: מנהל
הפורטו תגיע ביולי, הפורפור תגיע מעט מאוחר יותר