קונצרן פולקסווגן הכריז על שורה של חידושים טכנולוגיים. החשוב שבהם הוא הצגתה של תיבת הילוכים אוטומטית-רובוטית כפולת-מצמדים (DSG) בת עשרה הילוכים. תיבה כזו אמורה לאפשר ניצול אופטימלי של מנועים בעלי מומנט רב המושג בסל"ד נמוך לשיפור משמעותי בצריכת הדלק ובפליטת CO2. התיבה עמידה למומנט עד 56 קג"מ.

החידוש השני הוא מנוע דיזל כפול מגדשים, בנפח 2.0 ליטר האמור להתייצב, ראשית, אצל פולקסווגן פאסאט. המנוע מייצר 240 כ"ס, רושם צריכה ממוצעת של 19 ק"מ/ליטר לפי תקן, ופולט 139 גרם/ק"מ של CO2.
פולקסווגן מכריזה על תיבת DSG עם 10 הילוכים
צילום: מנהל
DSG? בקרוב עם עשרה הילוכים

ויש עוד. בסיוע מגדש חשמלי יכול מנוע זה, מצהירה פולקסווגן, להגיע להספק של 272 כ"ס. ו-136 כ"ס לליטר ממנוע דיזל, זה נתון ממש לא רע. עם נתוני מומנט שינועו בין 40 קג"מ ל-45 קג"מ, ברור שהתיבה הנ"ל תתיידד היטב עם המנוע הזה.

חידוש נוסף הוא במערכת הדימום/התנעה. בשעה שמערכות עכשוויות מדוממות את המנוע כאשר הרכב עומד במקום, המערכת הזו מכבה אותו במהירות נמוכה מ-7 קמ"ש לאחר שהנהג הוריד את הרגל מדוושת התאוצה.

בנוסף, הוכרזו חידושים נוספים כגון תקשורת עם אפליקציות אפל ואנדרואיד, מערכת ניווט לומדת, מערכות פתיחה ונעילה חדשות לפאסאט, ועוד כיו"ב.
פולקסווגן מכריזה על תיבת DSG עם 10 הילוכים
צילום: מנהל
מנוע הדיזל החדש של פולקסווגן