סטיישן מוגבה וכפול-הנעה היה בהיצע וולוו כבר ב-1997: V70 XC. זה נראה רעיון לא רע, אבל הסידור הזה נשטף על-ידי רכבי פנאי. מאז הציגה וולוו סטיישנים כפולי הנעה גם למשפחתיות שלה. כעת, לאחר הפסקה בת שש שנים, היא מציגה גרסה כזאת גם למשפחתית הגדולה שלה, וולוו S60.

גרסה זו הנקראת V60 XC (ה-V לכבוד הסטיישן, XC לטובת קרוס קאונטרי), תוצג בתערוכת לוס אנג'לס שתיערך בשבוע האחרון של חודש זה. לגרסה זו מרווח גחון מכובד של 20 ס"מ, 6.5 ס"מ גבוה מזה של S60. לגרסה זו צמיגי 18 אינץ' ו-19 אינץ', בקרת מורד ומשטחי מיגון תחתיים. ליכולת השטח וגם לכישורים הספורטיביים תורם גם טורק וקטורי, אותה יכולת של הדיפרנציאלים לשגר מומנט לפי דרישה ומצב אחיזה לכל גלגל בנפרד. הדגם יוצג עם מנוע מוגדש 250 כ"ס או עם Drive E, המשלב מנוע 2.0 ליטר 4 צילינדר עם מגדש ומגדש על, ומייצר 300 כ"ס. לתיבה האוטומטית שמונה הילוכים.
עוד על וולוו בשטח באתר אוטו:
צילום: מנהל