אחרי שנה רדומה למדי עבור פורד ישראל, השנה הבאה אמורה להיות שנה של חידושים גדולים – ורבים – שיובילו הסתערות מחודשת של המותג על שוק הרכב המקומי.
ראשונה ברשימה היא פורד מונדיאו החדשה שנחשפה לפני שנתיים בתערוכת פאריז. שיווק הגרסה האמריקנית החל מזמן, אך ייצור הגרסה האירופאית התעכב בגלל שינוי פריסת מפעלי פורד באירופה (ובייחוד סגירת המפעל בגנט). מונדיאו תגיע עם מבחר מנועים שיכלול את ה-2.0 ליטר המוכרים, אך כנראה גם את גרסת ה-1.5 ליטר 160 כ"ס.

בחודש מרץ יגיע תורה של פורד פוקוס המחודשת לנחות בארץ. בעבר דיברו אנשי דלק מוטורס, היבואנים, על "נחיתה בשני שלבים", אך בסופו של דבר יגיע הדגם המחודש כבר עם המנועים החדשים, זאת כדי ליצור שינוי מובהק יותר. המבחר כולל מנועי 1.0 ו-1.5 ליטר מוגדשים ותיבה אוטומטיות-רובוטית (דו-מצמדית).
פורד: חידושים, כל השנה
צילום: מנהל
פורד פוקוס המחודשת תגיע בחודש מרץ הקרוב

השלב הבא באפריל יהיה שייך לאקוספורט החשוב. רכב הפנאי הקטן ייצג את פורד בקטגוריה התופחת, ויעשה זאת עם מנוע 1.5 ליטר לא מוגדש (112 כ"ס) ותיבה אוטומטית.

בתחילת מאי מתוכנן להגיע אלינו פורד אדג' החדש, רכב הפנאי המגודל. למרות דמיון חיצוני לדגם הקודם, הבסיס שונה לגמרי. מעט אחרי כן יגיע פורד S מקס החדש, מיניוואן מבוסס מונדיאו (עם ניחוח ספורטיבי) ומנועים זהים לאלה של המשפחתית הגדולה. ביולי אמור להגיע פורד גלקסי החדש, מיניוואן מבוסס מונדיאו (עם ניחוח נינוח), אותו סט מנועים וממדים מעט גדולים יותר.

את הרשימה מסיימת (כמעט) המכונית האייקונית של פורד: מוסטנג (החדשה). אחרי שנים של ציפייה, צפויה המוסטנג להגיע לכאן באמצע הקיץ (כנראה באוגוסט). מדיניות "פורד אחת" של היצרן אומרת שכעת אדג' ומוסטנג ישווקו גם באירופה, מה שיקל באופן מהותי על פעילות היבואן.
פורד: חידושים, כל השנה
צילום: מנהל
ה-S מקס החדש יצטרף לשורותיה של פורד בחודש מאי

לקראת סוף השנה צפוי להגיע לכאן פורד קונקט החדש, המסחרית הקטנה/בינונית של פורד. בשלב זה אין החלטה סופית על החודש בו יגיע לכאן הרכב.
למידע נוסף על דגמי פורד החדשים:
פורד: חידושים, כל השנה
צילום: מנהל