קוואסאקי, הקטנה ביצרניות האופנועים של יפן, הייתה מאז שנות השבעים גדולה בביצועים; מין פיצוי שכזה. לא מעט פעמים דגמי הספורט שלה היו ראשונים בפרמטרים הנחשבים ההם, של הספק ו/או תאוצה ו/או מהירות מרבית.
אבל H2R קבע כמה שיאים חדשים, מה גם שהשאיר את המלך העכשווי, ב.מ.וו S1000RR – עם 199 כ"ס – במרחק רב מאוד ממנו. כלומר, זה מה שקורה אחרי שקוואסאקי מביאה לתערוכת קלן (תחילת אוקטובר) אופנוע עם 300 כ"ס.
מנוע בנפח ליטר אחד, בסיועו האדיב של מגדש, הוא שאחראי לנתון הלא ממש שגרתי הזה. קוואסאקי עטפה אותו בשלדת סבכה (ירוקה, כמובן) ובפיירינג העשוי סיבי פחמן והשאירה את הצופים להתעלף מהתרגשות.

מילנו 2014: קוואסאקי תציג, כנראה, H2R לכביש
צילום: מנהל
אבל קוואסאקי לא עוצרת בירוק. לפי מה שמתגלגל עכשיו במרחב הווירטואלי, עולה כי לא מדובר רק בקונספט-שיגיע-למסלולי-המירוץ, אלא גם בבסיס לגרסת כביש מהוגנת. כלומר, מהוגנת ככל שניתן מ-200 כ"ס – שזה אמור להיות ההספק "המרוכך" לכביש – באופנוע שמשקלו, מן הסתם, ינוע סביב ל-150-160 ק"ג.
אין נתונים רבים, אבל ג'רמי טוי (Toye), רוכב המבחן של קוואסאקי שרכב על H2R, טען כי המהירות אליה הגיע גבוהה מ-210 מייל לשעה (338 קמ"ש).
אופנוע כביש תקני, נינג'ה H2 – על-שמו של H2 (ששמו היווה השראה גם לדגם התצוגה), מ-72', עם 750 סמ"ק ושתי פעימות – צפוי להיות מוצג, כך הדיבורים, בתערוכת מילנו הקרובה שתיפתח ב-6 לנובמבר.
תערוכת מילנו, חשוב לציין, מציינת השנה 100 שנות תצוגה.

מילנו 2014: קוואסאקי תציג, כנראה, H2R לכביש
צילום: מנהל