פרארי הציגה את "458 איטליה", הדגם הספורטיבי ביותר שלה (מנוע מרכזי וכל השאר), ב-2009; ב-2011 הוצגה גרסה פתוחה, "ספיידר", ושנה לאחר מכן ראתה אור גרסת מירוצים קיצונית "ספציאלה". כעת משיקה פרארי בפריז גרסה פתוחה לאותה ספציאלה, כזאת עם האות A (משמעות "Aperta" זה פתוח באיטלקית).
זוהי מהדורה מוגבלת של 499 יחידות, והיא הפרארי הפתוחה החזקה אי פעם. פרארי מתגאה בזכיות של ספציאלה בקטגוריה שלה במירוצי סבולת למיניהם, כולל 24 השעות של לה מאן.
ולמספרים בהרחבה. גג האלומיניום מתקפל או נפתח ב-14 שניות ומסייע לצמצום פערי המשקל עם ספציאלה הרגילה ל-50 ק"ג בלבד (פתוחות כבדות יותר בגלל חיזוקי שלדה/מרכב); הרכב שוקל 1340 ק"ג (יבש).

תערוכת פריז: פרארי 458 ספציאלה, עכשיו הרודסטר
צילום: מנהל
זה מנוע V8 האטמוספרי החזק ביותר שנבנה על ידי פרארי (ומכהן גם בספציאלה הסגורה) והוא מייצר 596 כ"ס (ב-9000 סל"ד) ו-55 קג"מ (ב-6000 סל"ד מ א ו ד גבוהים). התוצאות בהתאם: 3 שניות ל-100 קמ"ש, 9.5 שניות ל-200 קמ"ש ו-1:23.5 דקות במסלול פיוראנו (3 ק"מ) – בדיוק כמו ספציאלה הסגורה. נתון מהירות מרבית לא נמסר, אך אפשר לדבר על 320-330 קמ"ש.
הערות לרוכש: להשיג בסוכנות פרארי הקרובה למקום מגוריך; המהדורה מוגבלת, יש למהר ולהזמין לפני תום תקופת החגים; המחיר כ-3-3.5 מיליון שקל.
תערוכת פריז: פרארי 458 ספציאלה, עכשיו הרודסטר
צילום: מנהל