ניקו רוזברג, ומרצדס, נהג וקבוצה גרמניים, נצחו בגרנד-פרי הגרמני כדי לסיים שבוע מושלם למולדתם אשר זכתה במונדיאל בתחילתו. הנהג הגרמני שהתחתן בשבוע שעבר זכה למתנת חתונה נפלאה. הוא שלט במרוץ מתחילתו ועד סופו, יתרונו בראש לא סוכן לרגע אחד והוא הגדיל את הפער באליפות הנהגים.
אבל מאחור שפע הגרנד-פרי הגרמני דרמות. זה החל עוד במקצה הדירוג כאשר חברו של רוזברג לקבוצת מרצדס, לואיס המילטון, עבר תאונה קשה ונאלץ לפתוח מהמקום ה-20 (גם כי נענש על החלפת תיבת הילוכים). זה אפשר לוויליאמס המשתפרת להפתיע פעם נוספת ולתפוס את המקום השני והשלישי על קו הזינוק עם ואטרי בוטס ופיליפה מאסה.
פורמולה 1, גרמניה – מאסה התרסק, הגרמנים חגגו
צילום: מנהל
רוזברג סגר שבוע מוצלח מאוד עבור גרמניה

בזינוק ראינו שוב את מאסה האהוד סובל ממזל רע: מגע בזינוק עם המקלארן של קווין מגנוסן הפך את מכוניתו בתאונה דרמטית שנראתה לרגע מאוד מסוכנת. התאונה גררה הוצאת מכונית קוצבת, ועם הזינוק מחדש התרחק רוזברג משאר המתחרים, כאשר גם מיקומו של בוטאס נראה בטוח. מאחור ראינו שפע של קרבות מרתקים בייחוד בין פרננדו אלונסו בפרארי שפתח מצוין לבין סבסטיאן פטל שגבר עליו לבסוף. ואולם לחלק גדול מהאקשן על המסלול היה אחראי המילטון שזינב ללא רחם ביריביו, כאשר הרפרוטואר כולל מפגשים קלים עם קימי ראיקונן בפרארי וג'נסון בטון במקלארן (על המפגש האחרון התנצל המילטון בסיום).
פורמולה 1, גרמניה – מאסה התרסק, הגרמנים חגגו
צילום: מנהל
זהו המרוץ השני ברציפות שמאסה פורש ממנו בעקבות תאונה

שלבי הסיום מצאו את המילטון, שפתח להזכירכם מהעמדה ה-20, במקום השלישי כאשר הוא לוחץ על בוטאס אשר הימר על שתי החלפות צמיגים בלבד. בוויליאמס חששו שהצמיגים של הנהג הפיני לא יחזיקו מעמד והורו לו שלא להילחם בהמילטון. ואולם בגלל המתקפה בשלבי הסיום של הבריטי גם מצב הצמיגים של המילטון כבר היה בעייתי. הוא לא הצליח לעקוף ונאלץ להסתפק במקום השלישי. רביעי סיים פטל לפני אלונוסו שנאבק בשלבי הסיום בדניאל ריקרדו ברד-בול השנייה. האוסטרלי המרשים הדרדר לאחור בגלל ניסיון ההתחמקות מהתאונה של מאסה בפתיחה. שביעי סיים ניקו הולקנברג שממשיך להפתיע עם פורס-אינדיאה כאשר הוא מקדים את בטון ומגנוסן ואת צ'יקו פרז בפורס-אינדיאה השנייה.

גרנד פרי גרמניה
1. ניקו רוזברג – מרצדס
2. ואטרי בוטאס – וויליאמס
3. לואיס המילטון – מרצדס
4. סבסטיאן פטל – רד-בול
5. פרננדו אלונסו – פרארי
6. דניאל ריקרדו – רד-בול
7. ניקו הולקנברג – פורס-אינדיאה
8. ג'נסון בטון – מקלארן
9. קוין מגנוסן – מקלארן
10. סרג'יו פרז – פורס-אינדיאה
פורמולה 1, גרמניה – מאסה התרסק, הגרמנים חגגו
צילום: מנהל
פטל מתחיל לחזור לעניינים?
אליפות העולם
1. ניקו רוזברג – 190 נק'
2. לואיס המילטון – 176 נק'
3. דניאל ריקרדו – 106 נק'
4. פרננדו אלונסו – 97 נק'
5. ואטרי בוטאס – 91 נק'

אליפות העולם לקבוצות
1. מרצדס – 366 נק'
2. רד-בול – 188 נק'
3. וויליאמס – 121 נק'
4. פרארי – 116 נק'
5. פורס-אינדיאה – 98 נק'