פולקסווגן שולחת טיזר קטן בדמות סקיצה של המשפחתית הגדולה שלהם, הפאסאט, שצפויה להגיח אל אוויר אולמות התצוגה בתחילת השנה הבאה. פולקסווגן פאסאט הבאה תהיה מבוססת על פלטפורמת MQB החדשה, אך נראה שתהיה דומה בממדיה לפאסאט הנוכחית. בניגוד לפאסאט הנוכחית, כאן תהיה אפשרות גם לתצורת מרכב של חמש דלתות (וכמובן שגם את הסדאן והסטיישן המקובלות).
 
 
עדיין אין סקיצה של תא הנוסעים, אך ידוע לנו ששימושיות עמדה בראש מהנדסי ומעצבי המכונית, וכך ניתן למצוא ספסל אחורי מתקפל ל-3 חלקים (למען אפשרות העמסה של חפצים ארוכים). תא המטען בנפח של לא פחות מ-650 ליטר, כאשר היושבים מאחור ייהנו ממרווח ברכיים טוב משמעותית מבעבר.
 
פולקסווגן פאסאט הבאה – פרטים ראשונים
צילום: מנהל 
היא מתקרבת. פולקסווגן פאסאט החדשה
 
פולקסווגן תציע מגוון מנועים רחב ללקוחותיה. בהיצע הבנזין תמצאו מתחת למכסה המנוע החל מ-1.4 ליטר טורבו ועד ל-2 ליטר טורבו, כשההספקים ינועו מ-123 כוחות סוס ל-1.4 טורבו, ועד 276 כוחות סוס ל-2 ליטר טורבו. יחידות הכוח לוגמות הסולר יוצעו בנפחים שבין 1.6 ליטר ל-2 ליטר, עם הספקים שינועו מ-118 כוחות סוס ועד 188 כ"ס.
 
ולמרות שככל הנראה מדובר ביחידות כוח מרשימות, בעלות נתוני ביצועים וצריכת דלק טובים, נראה כי יחידת הכוח המסקרנת ביותר היא היברידית בכלל. זו אמורה להפיק 240 כ"ס, כאשר היא תשודך לתיבת הילוכים אוטומטית-רובוטית כפולת מצמד, בעלת שבעה יחסי העברה, שתוריד את הכוח אל ארבעת הגלגלים.
 
פולקסווגן פאסאט הבאה – פרטים ראשונים
צילום: מנהל
בינתיים מדברים על הפאסאט, אבל היא תוצג רשמית רק בתערוכת פריז
 
פולקסווגן תחל בשיווק הפאסאט באירופה כבר בינואר 2015. לאלו שכבר לא יכולים להתאפק, נספר כי פולקסווגן פאסאט החדשה תוצג לראשונה מול קהל בתערוכת פריז שתיערך בסתיו הקרוב (אוקטובר).