על הצלחת מותג DS בעולם (בדגש על סין) עוררין. כרגע, בזמן שסיטרואן מודיעה על הפיכת מותג DS למותג עצמאי, שיעצים את תחום הפרימיום של החברה, חושפת היצרנית את סיטרואן DS3 המצליחה (מעל 300 אלף יחידות נמכרו עד כה) לאחר מתיחת פנים. מה בתפריט? יחידות תאורה חדשות ויחידות כוח שנוספו להיצע.
 
 
 
סיטרואן DS3 עוברת מתיחת פנים
צילום: מנהל 
DS יהפוך למותג בפני עצמו
 
העיצוב החיצוני המוצלח של ה-DS3 כמעט ולא השתנה, ומלבד תוספת צבעים להיצע, או חישוקי 17 אינץ' חדשים, ישנן יחידות תאורה קדמיות חדשות משולבות תאורת לד וקסנון. יחידות התאורה האלו צורכות 35 אחוז פחות אנרגיה, מה גם שאורך חייהם גבוה יותר (פי 20 לטענת סיטרואן).
 
 
ל-DS3 החדשה מערכות בטיחות חדשות, כדוגמת מערכת סיוע לבלימה במהירויות נמוכות, תודות לחיישן הנמצא בחלקו העליון של השמשה הקדמית. בנוסף תמצאו מצלמה אחורית ומערכת ניווט כסטנדרט.  
 
סיטרואן DS3 עוברת מתיחת פנים
צילום: מנהל 
DS3. הולכת לדחוף את סיטרואן קדימה
 
בתא המנוע תמצאו יחידות כוח חדשות, בעיקר כאלה הלוגמות סולר, כאשר המשותף לכולן הוא עמידה בתקן אירו 6 בכל הנוגע לזיהום. שני מנוע דיזל חדשים מסדרת BlueHDi, עם הספקים של 100 ו-120 כוחות סוס, ומנוע בנזין נוסף בעל 82 כוחות סוס. נתוני ביצועים עדיין לא נמסרו.
 
 
סיטרואן DS3 עוברת מתיחת פנים
צילום: מנהל 
יחידות כוח "ירוקות" יותר
 
סיטרואן תחל בשיווק ה-DS3 המעודכנת (גם בגרסת הקבריולה) במהלך השנה. נכון לעכשיו, חסרים כמה פרטים חשובים, כמו האם יצטרפו להיצע מנועי ה-1.2 המוגדשים החדשים של היצרנית, מתי זו תגיע ארצה, עם אילו מהמנועים חדשים היא תשווק, ומה יהיה מחירה. אנחנו נמתין בינתיים לפרטים נוספים.