אתם מכירים את זה שאתם רוכשים רכב ספורט קיצוני, מאוד קיצוני, ממש קיצוני, ואז יוצאת גרסה עוד יותר ספורטיבית ואתם ממש חייבים לרכוש אותה? גם אנחנו לא, אבל אנחנו לא דוגמה. אריאל הוציאה גרסה קיצונית נוספת לאטום שלה, שכבר בגרסתה הבסיסית היא רחוקה שנות אור מההגדרה "רגועה", או הגיונית.

אריאל, למי שלא מכיר, זו סדנת רכב שהחליטה לגרום לקייטרהאם סופר 7 להרגיש בורגנית. שלדת צינורות, הנעה אחורית, מנועים חובבי סל"ד גבוה, והיגוי טהור. ממש קארט מוגדל חוקי לכביש. המחיר? תשכחו מזה, גבוה משמעותית מכל קארט שתחשבו עליו.
אריאל אטום R3.5
צילום: מנהל
R3.5 לחובבי סל"ד גבוה והיגוי טהור
שם הגרסה הקיצונית - R3.5 והוא למעשה שדרוג של גרסת 3.5 (ללא האות R). המנוע הוא בנפח 2 ליטר מבית הונדה, ולקוח מגרסת הטייפ R. מאתיים וקצת כוחות סוס, זה לא רע, אבל באריאל "לא רע" זה לא נחשב, אז שידכו לו מגדש-על. בגרסת ה-R3.5 בניגוד לגרסת 3.5, יש כבר 350 כוחות סוס (310 סוסים ב-3.5) וכרגע הם משודכים לתיבת הילוכים אוטומטית עם תפעול מאחורי גלגל ההגה. הסיבה פשוטה: האטום הזו כל כך קיצונית, כל כך מהירה, וכל כך אוחזת, שבמהירויות שנכנסים איתה לפניות, רוב הנהגים מעדיפים את התיבה הזו, כי כך הם נשארים מרוכזים יותר.

אז אם יש לכם 80 אלף פאונד מיותרים, ובמקרה אתם נמצאים בבריטניה, אריאל ישמחו להכניס אתכם לרשימת ההמתנה. אתם לעומת זאת, מוזמנים להכניס אותנו לרשימת ההמתנה של אלה שרק רוצים לעשות בה סיבוב.