איך יראה העתיד על פי ב.מ.וו, אתם שואלים? ייחודי וחדשני. כן, אפילו עוד יותר. היצרנית המפוארת מציגה מכונית קונספט מעוצבת למשעי ומכילה ממשקים יוצאי דופן. מדובר בחזון של יוקרה וטכנולוגיה שהוליד קונספט הנדסי חלוצי העונה לא רק על חוויית הנהיגה והנהג ברכב, אלא גם על צורכי כל הנוסעים, בצורה אופטימלית.
"טכנולוגיה חדשנית ויוקרה מודרנית תמיד הייתי חלק חשוב של הד.נ.א של מותג ב.מ.וו", אומר אדריאן ואן הוידונק, סגן נשיא בכיר בסגל העיצוב. "אנו משתמשים במכונית הקונספט כדי להראות לאן מועדות פניה של ב.מ.וו מבחינת יוקרה, וכדי לקבל ולתת השראה ומוטיבציה חדשות. חזון היוקרה העתידי שלנו הוא טכנולוגיות חדשניות, דיוק קפדני ואיכות בכל פרט ופרט".
העתיד על פי ב.מ.וו
צילום: מנהל
יוקרה בצורות, שכבות ומרקמים
עיצוב וטכנולוגיה
בתא הנוסעים מוגדרים במדויק קווים ומשטחים שייצרו תחושה של דינמיות. העיצוב מתבטא בצורה ופונקציונאליות של טכנולוגיות חדשניות, ושימוש ברמות שונות של חומרים, כמו אלומיניום, בד, וגם עץ ועור, כדי ליצור אווירה חמימה ונוחה. כמו כן, ישולבו גם פונקציות שונות של תאורה מבפנים ומבחוץ.
תא הנהג ממוקד וטיפוסי לב.מ.וו, כשהחידוש הוא תצוגה תלת ממדית מרחבית ועמוקה של מידע המסייע לנהג בזמן אמת ומעדכן במידע על המתרחש בסביבתו, כמו הגבלות מהירות, סכנות והתרחשויות בדרך, ומצב רמזורים. כל המידע מוקרן על השמשה הקדמית וניתן לשלוט בכל הפונקציות על ידי פקודות קוליות.
העתיד על פי ב.מ.וו
צילום: מנהל
כל המידע מוצג לעיני הנהג בתלת ממד
ליושבי המושבים האחוריים, חזון היוקרה העתידי של ב.מ.וו מציע מפלט מפואר של מרחב אישי. שני מושבים גדולים המזמינים את הנוסעים לפרוש לתוך "אזור הנוחות" שלהם. תחושת הפרטיות מודגשת על ידי גיאומטריה מודרנית, זורמת ושימוש בחומרים מובחרים כמו משטחי עץ מפוארים משי ועור, וגם שימוש בפסי תאורה חמים הממוקמים באזורים אסטרטגיים מסביב לנוסעים.
העתיד על פי ב.מ.וו
צילום: מנהל
"החדר האינטימי שלי". מרחב אישי לנוסעים מאחור
העתיד הקרוב
העיצוב החיצוני מציג קווים אווירודינמיים. מכסה תא המטען וקו הגג משופע בסגנון קופה, כדי לספק תקשור אופטימלי של זרימת האוויר. במבט מהצד, הפרופורציות מדויקות ואלגנטיות, ומשדרות את הייחודיות והיוקרה של ב.מ.וו. קווי המתאר הרזים של הפנסים באים לרמוז על הטכנולוגיה החדשנית מאחוריהן: ב.מ.וו Laserlight – טכנולוגיה חדשה, שלטענת ב.מ.וו, קובעת סטנדרטים חדשים במונחים של בהירות, מגוון ועוצמה.
העתיד על פי ב.מ.וו
צילום: מנהל
העתיד רחב ושטוח
קרן האור בפנסים מרוכזת אינטנסיבית פי עשר יותר מזו של פנסי הלד העכשווים, אך יחד עם זאת, צורכת פחות אנרגיה, ובשל כך, עתידה להחליף את הפנסים המסורתיים בכלי הרכב בעתיד. שינוי אחד מתוך שורת שינויים חדשניים המגדירים את החזון העתידי של היוקרה עפ"י ב.מ.וו.
חתיכת חזון. ב.מ.וו i8