אודי Offroad TT קונספט מוכיחה חשיבה מחוץ לקופסא. מכונית המשלבת ספורטיביות של קופה עם אורח חיים ושירותיות של SUV קומפקטי. דגם ההאצ'בק חמש דלתות שאודי מציגה בתערוכת בייג'ין מביא לידי ביטוי מושגים חדשים לחלוטין בשפת העיצוב של אודי. לקונספט אודי TT "אוף-רואד" (Offroad) יחידת הנעה היברידית עם שני מנועים חשמליים ומנוע בנזין שני ליטר TFSI המפיקים 300 קילוואט (408 כ"ס), ומספקים ביצועים דינמיים.
 
 
 
"קונספט האודי TT Offroad מספק הצצה לאופן בו אנו יכולים לדמיין מודל חדש במשפחה – ה-TT של העתיד", אומר פרופסור אולריך הקנברג, חבר ההנהלה לפיתוח טכני באודי. "הוא משלב את הגנים הספורטיביים של ה-TT עם נקודות החוזק של אודי SUV קומפקטי. תוספת המערכת ההיברידית עם האפשרות של טעינת אינדוקטיבית היא צעד חשוב לקראת הניידות של העתיד. בחרנו להציג את קונספט אודי TT Offroad בסין, מכיוון שהוא השוק המקומי השני שלנו, והוא מייצג את הניידות העירונית של מחר: בר קיימא, דינמי, אינטליגנטי ומחובר".
 
 
צילום: מנהל 
מכונית היברידית שמגיעה ל-100 קמ"ש ב-5.2 שניות 
 
יחידה ההינע בעלת ארבעה צילינדרים עם מגדש טורבו גדול, וגם אם תלחצו חזק על דוושת הדלק, אודי מבטיחה שטכנולוגיית ההזרקה הישירה "תדאג" לצריכת דלק נמוכה יותר. המכונית מאיצה מ-0-100 קמ"ש ב-5.2 שניות ומגיעה למהירות של 250 קמ"ש ללא כל בעיה, וצורכת רק 1.9 ליטרים של דלק לכל 100 קילומטרים. איך יכול להיות? ניתן לנהוג בה מעל 50 קילומטר אך ורק בעזרת הכוח החשמלי – אפס דלק וזיהום אוויר.
 
אין דלק? תטעינו בחשמל
לאודי TT הזו יכולה טעינה אלחוטית בזכות טכנולוגיה המופעלת על ידי שדות חשמליים לטעינה אינדוקטיבית ללא מגע. תהליך הטעינה מתחיל באופן אוטומטי כשהמכונית חונה (בחניה יעודית), ומפסיקה באופן אוטומטי כאשר הסוללה טעונה במלואה. טכנולוגיית הטעינת האלחוטית אינה מושפעת מגורמי מזג אוויר כגון גשם, שלג או קרח, ואינה מזיקה לבני אדם או בעלי חיים.
 
צילום: מנהל 
עיצוב ספורטיבי ודרמטי
 
המנוע החשמלי משתלב עם תיבת הילוכים Stronic שישה ההילוכים, ומצמד כפול ששולח את המומנט לגלגלים הקדמיים.
באודי TT Offroad  שתי מערכות סיוע לנהג, האחת מערכת התרעה וירטואלית המסייעת במניעת התנגשויות או בהפחתת חומרתן באזורים מועדים כמו צמתים או נתיבים מתמזגים, תודות לחיישני רדאר ואזורי סריקה המצולמים במצלמת וידאו זוויתית רחבה בחזית המכונית ובצידיה.

מערכת נוספת המחוברת לאינטרנט, משדרת לנהג מידע על התנועה בכבישים מסביב ומחברת את את הרכב באמצעות רשת הטלפון הנייד למחשב התנועה המרכזי, בו מרוכז כל המידע על מערכות הרמזורים בעיר. בהתבסס על המידע הזה, מערכת המולטימדיה הווירטואלית ברכב תציג לנהג באיזו מהירות כדאי לו לנהוג על מנת להגיע לרמזור הבא בזמן שהוא ירוק. או את הזמן שנותר עד שהאור יתחלף לירוק.
 
צילום: מנהל
ה-TT בשלב הסקיצות
 
עיצוב ומידות
אורכו של הרכב 4.39 מטר, רוחב ובסיס גלגלים 2.63 מטר, ממדים דומים לאודי Q3. האופי הספורטיבי שלה ברור במבט ראשון, והקווים הרוחביים והמתוחים שלה משווים לה מראה דרמטי שקשה להסיר את המבט ממנו. פתחי כניסת האוויר הגדולים מתחת לפנסי ה-LED ממוסגרים בקצוות חדים, ובחלקה הקדמי של המכונית הקווים האופקיים שולטים. ה-TT החדשנית נראית גדולה אך מציעה מקום לארבעה נוסעים בלבד, כשמושבי הספורט דקים עם משענות ראש משולבות, להבטיח אחיזה לרוחב.
 
רעיונות העיצוב של ה-TT החדשה היו גם ההשראה לעיצוב הפנים הספורטיבי של המכונית. חלקיו העליונים של לוח המחוונים מעוצבים ככנף, כשמסביבו מבנה אלומיניום גלוי, ולצידו פתחי אוורור עגולים המזכירים מנועי סילון. מי שמעוניין להתרשם ולהתפעל מהיצירה המוטורית הזו, מוזמן למהר ולתפוס את המטוס הראשון לבייג'ין, התערוכה נסגרת ביום שלישי בעוד יומיים.