האם מותג ביואיק עוזב סופית את הארץ? זה עוד לא סופי, אבל בשלב זה נראה שהוא בדרך לכך. כבר סיפרנו לכם שפעילות מותג היוקרה האמריקני ביואיק הלכה והצטמצמה בתקופה האחרונה בארץ, ושהיבואן והיצרן ייאלצו לקחת החלטה בנוגע לעתידו של המותג בשוק המקומי דיי בקרוב.
 
 
 
ואכן, נראה שהפור נפל. מכוניות ביואיק, למעשה מדובר רק בביואיק לה-קרוס, נעלמו מאולמות התצוגה המרכזיים של היבואן, ואינן מוצעות למכירה על ידי הסוכנים. רשמית מסבירים אנשי ג'נרל מוטורס בארץ שההחלטה עדיין אינה סופית. רי שמיט, נציג ג'נרל מוטורס בארץ, הסביר לנו שעדיין נעשים דיונים כדי לראות האם יש מוצרים מבית ביואיק שיכולים להתאים לשוק הישראלי, כאשר הכוונה היא למנוע תחרות במוצרים הדומים של אופל ולהציע משהו שונה (כמו הלה קרוס).
 
עם זאת, הסביר לנו שמיט שההחלטה הכללית של ג'נרל מוטורס היא למקד את ביואיק בסין (שם הוא אחד המותגים החזקים) ובצפון אמריקה. בעבר היו ליבואן תוכניות צמיחה מעניינות עבור ביואיק עם מספר דגמים פוטנציאלים, אבל בסופו של דבר המבחר נותר להתבסס על דגם אחד (כאמור, ביואיק לה קרוס). הגעתה של שברולט אימפלה במחיר תחרותי סמנה שג'נרל מוטורס מעדיפה לדחוף כאן, כמו ברוב העולם, את שברולט גם אם זה יבוא על חשבון ביואיק, וכרגע עתידו של המותג בארץ נראה בסכנה.