שש שנים חלפו מאז השיקה היצרנית הבווארית את ה-X6, רכב פנאי במרכב דמויי קופה עם ארבע דלתות. לא כולם הצליחו להתחבר עם העיצוב המיוחד (שלא לומר מוזר), שללא ספק היה בולט בין עדר המכוניות שסבבו אותו. נראות זה דבר חשוב אצל בעלי הממון, וההופעה הייחודית של ה-X6 הביאה להצלחה במכירות, עד שהפך להיות סמל סטטוס למצליחנות. עכשיו, באיחור רציני יש לומר, מרצדס מספרת שיש לה בקנה מתחרה לרכב הפנאי מבית ב.מ.וו, ואפילו חושפת תמונה ראשונה

העיצוב החיצוני של המתחרה משטוטגרט, ה-MLC, דומה בצלליתו למתחרה הבווארי עד מאוד (אך גם מזכיר במידה מסויימת את ה-CLA הקטנה). למעשה, לו תסתירו את יחידות התאורה בחזית, ותשאלו כל עובר אורח, סביר להניח שיענה די במהירות שמדובר במתחרה מבית ב.מ.וו. כנראה בגלל זה מרצדס דאגו להתקין סבכה קדמית ענקית עם סמל הכוכב במרכזה, כדי שחלילה לא יטעו. אין עדיין מידע לגבי תא הנוסעים, אך למישהו יש ספק לגבי האבזור ואיכות החומרים?
לב.מ.וו יש את ה-X6? מרצדס תציג את ה-MLC!
צילום: מנהל
החשיפה של ה-MLC במסיבת העיתונאים
תא המנוע של ה-MLC יאכלס, ככל הנראה, את מנועי ה-V6 וה-V8 המוכרים (והמוגדשים) של מרצדס, כאשר גולת הכותרת תהיה גרסת AMG כוחנית שתתאים לעיצובו הוולגרי של רכב הפנאי. במרצדס מספרים שמלבד חטיבות הכוח, גם היכולת הדינאמית תהיה גבוהה.

מרצדס MLC ייוצר באלבמה ארצות הברית, לצד ה-ML, וכנראה שבשנה הבאה כבר יצא רכב הפנאי הראשון את שערי המפעל. חשיפה מלאה של הקונספט תהיה בתערוכת בייג'ין כבר בימים הקרובים.
בקרוב יוצג אח במרכב קופה?