מדי כמה חודשים אנו מקבלים אל שולחננו מידע על קלנועית חדשה שיצאה לשוק, ואיך ננסח זאת בעדינות, לא מוצאים בזה עניין מיוחד. עד שמגיעה ידיעה על הקלנועית המהירה בעולם, שעקפה בסיבוב מכוניות ספורט, קלנועית "מחוזקת" שחוצה תוואי דרך חורפי ומושלג שהרכב שלנו לא יצלח, וגם על חייל בריטי בדימוס שחצה את האי הבריטי, 1350 קילומטרים ב-35 ימים, כשבכל יום הוא גמא עם קלנועית קטנה 50 קילומטרים. הוא נהג בעליות ובירידות, בכבישי אספלט, ובשבילי עפר משובשים עד שהגיע לקצה האי בהצלחה.
קלנועיות, לא מה שחשבתם
צילום: מנהל
קלנועיות עם יכולות
לא צריך ללכת רחוק כדי למצוא קלנועיות מיוחדות, יש גם בארץ. בשבוע האחרון התוודענו לקלנועית חשמלית חדשה - Afiscooter-M, שילוב של קלנועית ורכב עבודה מתוצרת הארץ (אפיקים), עם כושר תמרון לא רע, מערכת בולמים מתקדמת, אחיזת כביש של מכונית מיני וכושר העמסה וגרירה של 300 ק"ג. שכחו מהקלנועיות שאתם מכירים מהמרכז המסחרי בעיר הולדתכם, היום הן באות עם מסך LCD, ושקע USB להטענת האייפון כסטנדרט. נכון שגרמנו לכם לרצות לפנסיה מוקדמת?

כמחווה לקלנועיות ולמגזר שלם שרואה בהן כלי רכב לגיטימי (בקרוב אצלכם.. אצל כולנו), ליקטנו לכם מספר סרטונים משעשעים שלא לומר "מגניבים", שיעשו לכם חשק לעשות סיבוב באחת.
הקלנועית המהירה בעולם?
טופ גיר משתפים פעולה עם קלנועית ישראלית
וסרטון אחרון לקינוח. נהג קלנועית ותיק, נהג מירוצי קארטינג, ואנוכי, ראש בראש