קבוצת מרצדס המשיכה לשלוט בזירה גם במרוץ השני בעונת הפורמולה 1 של 2014, והצליחה לרשום ניצחון כפול בגרנד-פרי של מלזיה. הפעם היה זה לואיס המילטון שחצה ראשון את קו הסיום כאשר הוא מקדים את חברו לקבוצה ניקו רוזברג, שניצח במרוץ הקודם. הפעם האחרונה בה ניצחו שתי מכוניות מרצדס במרוץ בפורמולה 1 התרחשה לפני 59 שנה, בגרנד-פרי האיטלקי של 1955.
במהלך ההכנות למרוץ, נראה היה שהפער הגדול של מרצדס מול המתחרות צומצם. המילטון אמנם היה המהיר במקצה הדירוג המאוד גשום, אך סבסטיאן פטל ברד-בול הצליח להתברג למקום השני ולעבור את רוזברג. ואולם בתנאי המרוץ נראו המכוניות של מרצדס טובות מהיתר. המילטון פרץ קדימה, וניהל מרוץ רגוע בו שלט לכל אורכו. בזינוק עקף רוזברג את פטל שניסה מאוחר יותר לחזור למקום השני. בסופו של דבר הוא נאלץ לוותר ולהסתפק במקום השלישי. נהגה השני של רד-בול, דניאל ריקרדו, פתח היטב ונראה בדרך למקום רביעי מרשים, אלא שאז סדרת תקלות, שהחלה בשגיאה של הקבוצה ברחבת הטיפולים, גרמה לפרישתו. זה בוודאי לא היה העידוד לו היה זקוק אחרי שמקומו השני במרוץ באוסטרליה נפסל.
פורמולה 1, מלזיה: ניצחון היסטורי למרצדס
צילום: מנהל
מרצדס חוגגת ניצחון היסטורי
פרננדו אלונסו בפרארי סיים רביעי במרחק ניכר, דבר שסימן כי לפרארי יש עוד דרך לעשות. נהגה השני של הקבוצה, קימי ראיקונן, סבל מתקר כתוצאה מפגיעה של קוין מגנוסן במקלארן, הדרדר לאחור ולא הצליח לחזור. נהגה השני של מקלארן, ג'נסון בטון, הצליח לסיים שישי ולהדוף מתקפות של פיליפה מאסה וואטרי בוטס בווילאמס המפתיעה. מה שברור הוא שגם מקלארן עדיין צריכה להשתפר. אחת ההפתעות של המרוץ הייתה ניקו הולקנברג המבריק בפורס-אינדיאה, שהצליח לסיים במקום החמישי.
הנושא הטכני עדיין ריחף באוויר גם במרוץ השני העונה כאשר שבע מכוניות פרשו בשל תקלות. מה שברור הוא שיתרונה של מרצדס בזירה עדיין נשמר.
פורמולה 1, מלזיה: ניצחון היסטורי למרצדס
צילום: מנהל
פטל שיפר עמדות מהמרוץ הקודם וסיים במקום השלישי
גרנד פרי מלזיה
1. לואיס המילטון – מרצדס
2. ניקו רוזברג – מרצדס
3. סבסטיאן פטל – רד-בול
4. פרננדו אלונסו – פרארי
5. ניקו הולקנברג – פורס-אינדיאה
6. ג'נסון בטון – מקלארן
7. פיליפה מאסה – וויליאמס
8. ואטרי בוטאס – וויליאמס
9. קוין מגנוסן – מקלארן
10. דני קויאט – טורו רוסו

אליפות הנהגים

1. ניקו רוזברג – 43 נק'
2. לואיס המילטון – 25 נק'
3. פרננדו אלונסו – 24 נק'
4. ג'נסון בטון – 23 נק'
5. קוין מגנוסן – 20 נק'
פורמולה 1, מלזיה: ניצחון היסטורי למרצדס
צילום: מנהל
ניקו הולקנברג סיים במקום החמישי
אליפות היצרנים
1. מרצדס – 68 נק'
2. מקלארן – 43 נק'
3. פרארי – 30 נק'
4. וויליאמס – 20 נק'
5. פורס-אינדיאה – 19 נק'