יונדאי הציגה את יונדאי סונטה היברידית החדשה, המשפחתית בגודל בינוני (בארה"ב) של היצרנית הקוריאנית. הסונטה החדשה מיועדת בעיקר לשוק האמריקני, ולכן תוצג לראשונה לקהל הרחב כבר בתערוכת ניו יורק הקרובה.
 
 
בדומה לקו הדגמים העדכני של היצרנית (כולל הג'נסיס החדשה), כך גם הסונטה החדשה עוצבה ע"פ סגנון העיצוב העדכני של היצרנית ("פיסול זורם" ע"פ יונדאי...). הסבכת המשושה בחזית דומיננטית, פנסי החזית נאים ומשלבים תאורת לד כצו האופנה, ופנסי הערפל מתמזגים נהדר תחתיהם. יחידות התאורה האחוריות זכו לעדכון גם הן ומתאימות לשפת העיצוב הנוכחית של יונדאי.
 
יונדאי סונטה: המחליפה הוצגה בקוריאה
צילום: מנהל 
יונדאי הציגה את הסונטה החדשה בקוריאה

בכל הנוגע לתא הנוסעים, מיונדאי נמסר כי נעשו מאמצים להעניק תחושה עשירה ואיכותית יותר. מהתמונות הבודדות שנמסרו לנו, ניתן לראות תא נוסעים שופע פרטים, חלקו העליון של הדשבורד בצבע כהה ואילו חלקו התחתון בהיר. יונדאי לא הציגה שום דבר חדשני, למעשה עיצוב תא הנוסעים מרגיש די מאופק ושהלכו כאן "על בטוח". מעבר לכך, היונדאי הזו מצוידת במספר מערכות בטיחות אקטיביות כרוח התקופה, ביניהן ניתן למנות בקרת שיוט אדפטיבית, מערכת לשמירה על נתיב ומערכת עמעום אורות אוטומטית.
 
 
בניגוד לדגם היוצא, מתחת למכסה המנוע לא תמצאו יחידת כוח בתצורת V6, אלא יחידות כוח צנועות יותר בעלות ארבעה צילינדרים. גרסת הבסיס תציע מנוע לוגם בנזין בנפח 2.0 ליטר בלבד עם הספק של 168 כ"ס ו-20.5 קג"מ. גם הגרסה ההיברידית מצוידת במנוע בנפח 2.0 ליטר, אך הוא מפיק 150 כ"ס ו-19.8 קג"מ, את התמורה שלו הוא ייתן בדמות תצרוכת דלק נמוכה משמעותית. מנוע נוסף, הגדול ביותר בהיצע נכון להיום, מגיע בנפח של 2.4 ליטר, הספקו עומד על 193 כ"ס ונתון המומנט עומד על 25.2 קג"מ. המכונית תוצע עם אפשרות בחירה בין צמד תיבות הילוכים, האחת ידנית(!) בת שישה יחסי העברה, ואילו השנייה אוטומטית בת אותו מספר יחסי העברה. שתיהן יעבירו את הכוח היישר אל צמד הגלגלים הקדמיים. לא נמסרו נתוני ביצועים וצריכת דלק רשמיים.
 
 
יונדאי סונטה: המחליפה הוצגה בקוריאה
צילום: מנהל 
תא הנוסעים שמרני למדי
 
אורכה של המכונית עומד על 485 ס"מ, רוחבה 186 ס"מ, גובהה 147 ס"מ ובסיס הגלגלים בן 280 ס"מ. כצו האופנה, חישוקי המכונית יגיעו בקוטר 16 אינץ' כסטנדרט (205 מ"מ רוחב), אך ניתן יהיה להזמין את הסונטה גם עם חישוקי 18 אינץ' גדולים (235 מ"מ רוחב). נפח תא המטען עומד על 500 ליטר, ותוכלו לפתוח אותו על ידי הכנסת הרגל תחת הפגוש האחורי. מעולה כאשר אתם חוזרים מהסופר והידיים עמוסות שקיות.
 
 
כאמור, הסונטה מיועדת בעיקר לשוק האמריקני, ואלינו היא לא צפויה להגיע בשלב זה. אנו נמשיך לקבל את יונדאי i40 (ללא שינויים), שבוודאי תעבור את העדכון המקובל של אמצע החיים בהמשך הדרך.