במרכז התצוגה של קאדילק בז'נבה עמדו גרסת הקופה של קאדילק ATS והאסקלייד החדש שהגיעו לכאן בבכורה אירופאית. "אנחנו לא צריכים כל כך הרבה דגמים כמו יצרני היוקרה הגרמניים", מסביר לי אווה אלינגהאוס האחראי החדש על השיווק העולמי בקאדילק, אשר ברזומה שלו נמצאים תפקידים דומים בב.מ.וו הגדולה. "המותג שלנו עדין לא מספיק חזק, ואנחנו נבלבל את הלקוח אם נביא את כל מוצרי הנישה".
 

"המתחרים התחילו להרחיב את המבחר שלהם בזמן שהמותגים היו הרבה יותר חזקים. אנחנו נגדל אבל לאט. אנחנו חושבים בחיוב על פנאי קומפקטי, כי תהיה לו השפעה חיובית על המותג וקאדילק מוכרת בתחום. אבל לא נלך לאזור של A1 למשל".
 
 
קאדילק מתכוננת לצמיחה באירופה
צילום: מנהל 
קאדילק רוצה להתחזק באירופה
 
"חשוב לנו יותר להגדיל את המבחר בתחום החלומות. ה-CTS אינה סוף הדרך כשמדובר בסדאן גדולה ויוקרתית, ואנחנו נפתח את האל-מיראז'. בגדול, צפו ליותר דגמים מלהיבים – מקדמות תדמית מאוד מעניינות. הסיבה לכך היא שכמותג אנחנו צריכים להראות שאנחנו בגובה העיניים של יצרני היוקרה הגרמנים. אנחנו לא חייבים להתחרות בכל דגם שלהם אבל אנחנו כן צריכים להיתפס באותו גובה".
 
 

ואיך יגדלו המכירות שלכם באירופה?
"אם תסתכל לעבר, לא היה מספיק מיקוד בקאדילק והחלטנו לשנות זאת. אם ב-2009 מכרנו 200,000 מכוניות, אשתקד כבר הגענו ל-250,000. הפוטנציאל הגדול לצמיחה הוא כרגע בסין, אבל גם בארצות הברית ודרום אמריקה יש עוד מה לעשות. באירופה נישאר יצרן נישה לעומת הגרמנים, אבל זו גם הזדמנות לפנות למי שרוצה משהו יותר מיוחד ולהיות יותר מעז. הכמות הקטנה גם מאפשרת לנו לפנות באופן יותר אישי ללקוחות גם בשירות".
 
קאדילק מתכוננת לצמיחה באירופה
צילום: מנהל 
קאדילק אסקלייד. ישמש כמקדם מכירות
 
"באירופה מכרנו בשנה שעברה 2,200 מכוניות כולל רוסיה, וזה לא הרבה. הצעד הבא יהיה עם הגעת הדיזל וההיבריד שיכולים לשפר את מצבנו. ותוך כמה שנים יהיה לנו מבחר שיפנה לתחום היקר של היוקרה".
 

אז מי יביא את הכמויות?
"בסופו של דבר ה-CTS וה-ATS. האסקלייד ישאר נישה קטנה כאן. אבל מבחינת מותג נרצה לבנות נחשקות ולכן יהיו לנו מכוניות "הלו" שניתן לחלום עליהם".