אחרי שחשפה קונספט של סיטרואן DS3 קבריו בגרסת רייסינג בפסטיבל המהירות האחרון בגודווד, היצרנית הצרפתית מציגה מהדורה מוגבלת של דגם הקבריולה בגרסת רייסינג. מספר המכוניות מוגבל מאוד, והן יגיעו עם יותר הספק, יותר אחיזה, צביעה מדליקה, אך רק 100 יחידות בעלות לוחית זיהוי מורשית כביש ייצאו את שערי המפעל.

אז מה הופך את המכונית הזו למיוחדת יותר מהגרסאות הרגילות? בכל הנוגע למכאניקה: המנוע זוכה למיפוי חדש של תוכנת המנוע, מגדש טורבו חדש, וכרגע הוא מפיק לא פחות מ-207 כ"ס (155 כ"ס בגרסת הטורבו הנוכחית, 202 כ"ס בקונספט שהוצג בעבר). בנוסף, ה-DS3 קבריו מקבלת מערכת פליטה משודרגת, מפסק הסרנים הורחב, הבולמים האחוריים הוחלפו לנוקשים יותר (כדי שיוכלו להתמודד טוב יותר עם תוספת הכוח), ההיגוי חד יותר, והבלמים שודרגו.
סיטרואן DS3 קבריו רייסינג – עכשיו במהדורה מוגבלת
צילום: מנהל
סיטרואן DS3 קבריו רייסינג. 207 כ"ס ושמים פתוחים

בכל הנוגע לעיצוב, ה-DS3 קבריו זוכה לצביעה אפורה, עם חישוקים שחורים בקוטר 18 אינץ' ופס אדום אנכי היורד ממראת הצד עד לסף הדלת. ישנה גם תאורת לד שמשלימה את הפגוש הקדמי האגרסיבי. בתא הנוסעים פס אדום בדשבורד יזכיר לכם בכל פעם שאתם לא נוסעים בגרסה רגילה ופשוטה של DS3.
כל מכונית ממוספרת, ומספרה מופיע על לוחית הצמודה לידית ההילוכים. בנוסף, הרוכשים יתפנקו בבקרת אקלים דיגיטאלית ומערכת שמע עם שמונה רמקולים. ולמקרה שחובבי פניות שירכשו אותה לא כל-כך מוצלחים בחניות, סיטרואן ציידה את ה-DS3 קבריו רייסינג בחיישני חנייה כסטנדרט.
סיטרואן DS3 קבריו רייסינג – עכשיו במהדורה מוגבלת
צילום: מנהל
סיטרואן שדרגה את מערכת המתלים לטובת התנהגות כביש עדיפה

התאוצה מעמידה ל-100 קמ"ש אורכת 6.2 שניות בלבד, והמהירות המרבית עומדת על 233 קמ"ש. סיטרואן תייצר עשר יחידות מתוך המאה של המהדורה הזו לשוק הבריטי והן יקבלו הגה ימני, בעוד שתשעים יחידות ייצאו את שערי המפעל עם הגה שמאלי, וספק אם אחת מהן תעשה עלייה ארצה.
אלינו מגיעה בשלב זה רק ה-DS3 קבריו הרגילה