בתערוכת ז'נבה שתפתח בחודש הבא, פיאט הולכת להציג גרסה נוספת, קשוחה ומחוספסת יותר, למכונית המיני המעוצבת שלהם, הפנדה. היא תיקרא פנדה קרוס, ותתבסס כמובן על גרסת ההנעה הכפולה של פיאט פנדה המוכרת. והאמת, התוצאה נראית לא רע בכלל.
כמיטב מסורת רכבי הפנאי החדשים, גם בפיאט מציידים את הפנדה הקטנה בכנפונים שחורים לבתי הגלגלים, שממשיכים לפגוש הקדמי ואף מקיפים את יחידות התאורה הקדמיות. בפיאט הוסיפו דמוי מגן גחון, שגם הוא עולה מעלה-מעלה וגוזל נתח מהפגוש הקדמי וגם מהפגוש האחורי. את כל זה חותמים חישוקים חדשים בקוטר 15 אינץ'. תא הנוסעים זוכה לריפודי עור, בקרת אקלים ולממשק ה-Blue&Me המוכר של פיאט.
קטנה וקשוחה: פיאט פנדה קרוס
צילום: מנהל
פיאט פנדה קרוס. השינויים קוסמטיים בעיקר
מערכת ההנעה הכפולה מוכרת מהדגם הרגיל, וכוללת מערכת בקרת נסיעה במדרון תלול, או בטיפוס תלול. המתלים, מקפרסון מלפנים ומוט פיתול מאחור, זכו לטיפול מיוחד בגרסה, כך פיאט. הפנדה החמודה, סליחה – הקשוחה, תוצע עם צמד מנועים בלבד המוכרים מגרסת ה-4X4 הרגילה. הראשן הוא הטווין-אייר לוגם בנזין בנפח 0.9 ליטר הנעזר במגדש טורבו (ההספק המרבי עומד על 90 כ"ס), ואילו השני לוגם סולר בנפח 1.3 ליטר (מסדרת מולטי-ג'ט של היצרנית) שמפיק 10 כ"ס פחות (80 כ"ס סך הכל).
פיאט תציג את הפנדה קרוס בתערוכת ז'נבה הקרובה במקביל לפיאט פרימונט שזוכה לטיפול קוסמטי קל, ויוצג אף הוא בגרסת קרוס משלו. השיווק העולמי יחל כבר בסתיו הקרוב, מחיר עדיין אין. בדומה לגרסת ה-4X4 הרגילה, כרגע אין צפי לגביי הגעתה ארצה.
פיאט פנדה אנטרטיקה. גרסת מחווה ליבשת הקפואה