כחלק מהאסטרטגיה החדשה של פולקסווגן בישראל, עתיד היבואן להציג עשרה דגמים חדשים או מחודשים בשנתיים הקרובות. על כך סיפר ראש המותג בישראל, קובי בלום, במסיבת עיתונאים שנערכה היום.
החדשה החשובה ביותר תהיה פולקסווגן אפ! הקטנה שמסתערת, באיחור של שנתיים, על הקטגוריה. זו קטגוריה "חמה" שגדלה באופן מהותי ביותר בשוק המקומי בשנים האחרונות. האיחור בהגעת האפ! נבע מתמחור גבוה של היצרן בתחילת הדרך. ואולם, כל זה השתנה, ותוך שבועות אחדים תגיע האפ! לארץ בגרסת ה-75 כ"ס עם תיבה ידנית ואוטומטית. המחיר עדיין אינו סגור ואולם בלום מבטיח ש"אנחנו נהיה רלוונטים גם אם עדיין בחלק העליון של השוק מבחינת מחירים".
פולקסווגן אפ! מגיעה לישראל
צילום: מערכת אוטו, יצרן
פולקסווגן אפ! תעשה עלייה באיחור של שנתיים
בכל מקרה פולקסווגן לא יכולה להיות יקרה מדי, שכן תאומות האפ! משווקות כאן במדי סיאט וסקודה במחירים תחרותיים למדי. בפולקסווגן מתכוונים להציע חבילות "מראה" ואבזור שיתרמו באופן מהותי לרושם שיוצרת האפ! הקטנה. הצפייה כאן היא למכור 500 מכוניות לשנה, לא הרבה ביחס לתחום המיני, אבל גם לא מעט.
בתחילת הרבעון השני של 2014 תגיע הפולו המחודשת, שתוצע כעת גם בגרסת 1.2 ליטר TSI עם 90 כ"ס. מעט מאוחר יותר תגיע סוף-סוף פולקסווגן חיפושית החדשה עם רמת אבזור גבוהה, תיבת DSG ומחיר של מקדמת תדמית (כלומר לא זול). באותו זמן בערך תגיע גולף ספורטוואן – היורשת של הגולף פלוס אשר הוצגה לאחרונה בתערוכת פרנקפורט.
פולקסווגן אפ! מגיעה לישראל
צילום: מערכת אוטו, יצרן
החיפושית החדשה תגיע אלינו, אך המחיר לא צפוי להיות זול
החדשה החשובה של 2015 תהיה כמובן הפאסאט החדשה והמאוד חשובה שתוצג בעתיד. לצידה יוצג דור חדש לטוראן וגרסאות מחודשות של פולקסווגן ג'טה, וטוארג. וזה המקום להזכיר שרק השבוע פולקסווגן עדכנה את השירוקו. באותה שנה, עשויה פולקסווגן להתחיל לשווק בארץ גם את המהדורה ההיברידית לגולף וגם את גרסת ה-CC הבאה של הפאסאט.