ביונדאי ישראל אמנם נמצאים עדיין נמצאים בתהליך ההשקה של יונדאי i10 החדשה, אבל במקביל הם כבר מתכוננים להגעתה של יונדאי i35 המחודשת. המהדורה העדכנית למשפחתית החשובה עבור יונדאי תנחת בארץ בשבועות הקרובים. היא תתייצב מול הדור החדש של המשפחתיות של טויוטה (קורולה), סקודה (אוקטביה) ומאזדה (3).
 
 
הגרסה המחודשת למכונית, שמכונה בעולם אלנטרה (ובקוריאה אוונטה), הוצגה כבר בקיץ האחרון. באופן כללי מדובר במתיחת פנים קלה, שעיקרה מספר שינויים קוסמטיים שנוגעים בייחוד לעדכון העיצוב החיצוני והפנימי.
 
אתגר משפחתי: יונדאי i35 המחודשת בדרך אלינו
צילום: מנהל
יונדאי i35 המחודשת. תגיע עם יחידת הכוח המוכרת
 
מעבר לכך, יונדאי מספרת על שיפור מסוים באיכות החומרים בתא הנוסעים ועל הזזת פתחי האוורור המרכזיים במעלה הקונסולה. מבחינה מכאנית לא צפוי כאן שינוי, וה-i35 תמשיך להשתמש בחטיבת הכוח המוכרת – מנוע בנזין בנפח 1.6 ליטר (135 כ"ס) המשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם שישה יחסי העברה.
 
 
כל הסימנים מראים שמחירה של יונדאי i35 המחודשת יהיה דומה למדי לזה של הדגם היוצא, ואולם יש להניח שיונדאי ישראל תנצל את העדכון כדי לשפר את רמת הציוד של המכונית. הכוונה הברורה היא לשפר את רמת התחרותיות של יונדאי i35 אל מול טויוטה קורולה, מאזדה 3 וסקודה אוקטביה החדשות.