השנה היא שנת 1994, ובאודי מציגים לעולם מכונית סטיישן חדשה, אך לא לגמרי שגרתית. המכונית המדוברת היא אודי RS2, סטיישן כמעט תמימה למראה. מי שהתבונן בה מבחוץ לא חשב שהמכונית הזו תהפוך לאחת המכוניות הנחשקות ביותר של היצרנית הגרמנית. כעת, 20 שנים אחרי הצגתה, אודי חוגגת את הולדת ה-RS2 אוונט, הסטיישן שהגדירה מחדש את המושג "זאב בעור כבש".
 
 
כשניגשו לתכנן את ה-RS2, מצאו לנכון באודי להיעזר בשותפה ותיקה, פורשה. המכונית נשלחה לשטוטגרט, מקום מבצרה של יצרנית מכוניות הספורט (שעדיין היו מקוררות אוויר בשנים ההן). פורשה התאימה מגדש טורבו מבית KKK, יצרנית מגדשים מוכרת שעבדה עימה (ואף עם ב.מ.וו במנועי הטורבו הבודדים שלה) למנוע אודי בנפח 2.2 ליטר ובעל חמישה צילינדרים.
 
 
אודי חוגגת 20 שנים ל-RS2 אוונט
צילום: מנהל 
אודי RS2 בחגיגות 30 שנים לקוואטרו
 
לחץ הגדישה היה גבוה יחסית למכונית סדרתית באותן שנים, 1.4 באר. תיבת ההילוכים הייתה ידנית (שישה יחסי העברה) ואל המכונית הותאמה מערכת הקוואטרו המפורסמת של אודי. מערכת הבלימה נלקחה בשלמותה מפורשה 968 קלאבספורט, והושתלה כמו שהיא בסטיישן החביבה.
 

התוצאה של כל זה מרשימה גם היום, עשרים שנה אחרי: ההספק עמד 311 סוסים ב-6,500 סל"ד והמומנט על לא פחות מ-41.8 קג"מ ב-3,000 סל"ד. 5.4 שניות בלבד יחלפו מרגע התאוצה מעמידה עד שתחצו מאה קילומטרים בשעה, והמהירות המרבית האמירה עד 262 קמ"ש.
 
 
אודי חוגגת 20 שנים ל-RS2 אוונט
צילום: מנהל 
אודי RS2 (מימין) וצמד אודי סטיישן ספורטיביות שבאו אחריה (RS4 אוונט ו-RS6 אוונט)
 
עשרים שנה אחרי, אי אפשר שלא להתגעגע, ואודי כמובן לא התעלמה מהאירוע. לכבוד יום ההולדת של ה-RS2 היא הציגה גרסת מחווה עם ה-RS4 אוונט החדשה שתיוצר במהדורה מוגבלת המכונה "נאגארו". ה-RS4 הזו צבועה בכחול המזוהה כל-כך עם ה-RS2 ובתא נוסעים המשלב צבעי שחור-כחול. הנגארו תוצג בתערוכת הרכב בז'נבה שתפתח את שעריה בחודש מרץ הקרוב.