לנד רובר ישראל החלה בשיווק הגרסה החדשה של לנד רובר ריינג' רובר אווק, שעבר מתיחת פנים בחודש אוגוסט האחרון. במסגרת העדכון שעבר הוא זכה לשינויים קלים לעיצוב החיצוני, מספר עדכונים למערכת ההנעה הכפולה (לטובת חיסכון בדלק) וקיבל תיבה אוטומטית חדשה עם תשעה הילוכים.

מדובר ברכב הראשון בארץ (וגם בעולם) שמצויד בתיבה אוטומטית עם תשעה הילוכים. התיבה החדשה מגיעה אלינו בגרסת הבנזין (2.0 ליטר מוגדש, 240 כ"ס) כפולת ההנעה בלבד (כמו בעבר). נתוני הביצועים של הרכב החדש לא השתנו אך בזכות התיבה החדשה והמתקדמת הושג שיפור מהותי למדי בצריכת הדלק לפי נתוני היצרן (בשיעור של כ-11.5%). הגעת הגרסה המעודכנת מסמנת על התייקרות מחירי האווק, שמחירו ההתחלתי עומד כעת על 404,000 שקלים.
לנד רובר אווק המעודכן כבר בארץ
צילום: מנהל

במקביל, נחתה בארץ הגרסה המחודשת של לנד רובר דיסקברי הוותיק. יורד השטח המוכר זכה למספר עדכונים קוסמטיים בשבכה, ביחידות התאורה ובבתי מראות הצד, כל זאת כדי לישר קו עם הדגמים החדשים יותר של היצרן הבריטי. בנוסף, הדיסקו קיבל גם מערכת עצור-התנע לטובת חיסכון בדלק. גם פה חלה התייקרות מסוימת, ומחירו ההתחלתי של הדיסקברי יעמוד על 448,000 שקלים לגרסת החמישה מקומות (439,000 שקלים בעבר) או ב-541,000 שקלים לגרסת שבע המקומות הבסיסית.
לנד רובר דיסקברי 4 במלזיה. לשטח נולד