מיני בדקאר
אחרי שלושה קטעים מדודים בדאקר, שיצא לדרך מרוזריו שבסנטה-פה, ארגנטינה, מתגלה תמונה מפתיעה מעט. זאת בייחוד בשל הקטע השלישי במרוץ שהתגלה כדרמטי למדי והשפיע רבות על הדירוג הכללי. בעקבות תנאי מזג אוויר קשים, שונה תוואי המסלול, אבל נהר שעלה גדותיו חייב את המתחרים לסטייה נוספת שסיבכה לא מעט מהם.

אחד הפייבוריטים לניצחון, סטפן פטרהאנסל, סבל משישה תקרים לאורך היום והפסיד כ-28 דקות. הוא הדרדר עם המיני קאנטרימן ALL4 רייסינג שלו למקום החמישי. נאסר אל אטיה, שנוהג גם הוא במיני נוספת, וקרלוס סיינז בבאגי סבלו גם הם מבעיות והידרדרו למקום השלישי והרביעי. את ההובלה תופס כעת נאני רומא במיני קאנטרימן נוספת. בכל מקרה, מבין חמשת המקומות הראשונים, ארבע מכוניות הן עדיין מבית מיני.
עדכון מהדקאר
צילום: מנהל
תחרות צמודה בתחום האופנועים
בתחום האופנועים התחרות בין היצרנים צמודה יותר כאשר הונדה, ימאהה וק.ט.מ נלחמות על הבכורה. בראש הקבוצה נמצא כרגע ג'ון ברדה הספרדי שרוכב על אופנוע הונדה, כאשר אחריו דולקים סיריל דפרה בימאהה ומארק קומה ב-ק.ט.מ.

כזכור, ראלי דקאר 2014 יצא לדרך מרוזריו שבסנטה-פה ויסתיים בעיר ולפארסיו שבצ'ילה. במסגרת המרוץ יעברו המתחרים מרחק של 9,374 ק"מ, כך שלפניהם עוד ימים רבים של מרוץ מפרך.