אינפיניטי Q50 Eau Rouge קונספט
כשנה לאחר שהציגה את ה-Q50 בדטרויט, מחליפת ה-G הסדאן, אינפיניטי משחררת תמונות ראשונות של גרסת ביצועים שלה אשר עדיין מוגדרת כקונספט (ומכונה 'Eau Rouge'). היא תיחשף במלואה עם פתיחת תערוכת דטרויט בשבוע הבא.
 
 
הגרסה החמה של אינפיניטי Q50 תציע לדברי החברה עיצוב אווירודינאמי משופר, המושפע משיתוף הפעולה עם קבוצת המרוצים המצליחה של היצרנית ('אינפיניטי רד-בול רייסינג'), שזכתה 4 פעמים בפורמולה 1. מירב תשובת הלב ניתנה לאזור הכנפיים הקדמיות ולחלקה האחורי של המכונית, כך נמסר מראש צוות העיצוב של הפרויקט.
 
אינפיניטי חושפת גרסת ביצועים ל-Q50
צילום: מנהל 
ה-Q50 הוצגה לפני כשנה בדטרויט
 
כמו כן, עבודה רבה נעשתה בכל הנוגע להפחתת המשקל של המכונית, על ידי שימוש נרחב בסיבי פחמן, כשלטענת אינפיניטי רק הגג ומסגרות הדלתות לא שונו בהשוואה ל-Q50 הסדרתית. בין היתר, ניתן למצוא פגוש קדמי שחלקו התחתון עשוי מסיבי פחמן, חצאיות צד, דיפיוזר וספוילר אחוריים, אגזוז עם יציאות כפולות וחישוקים קלים בגודל 21 אינץ'.
 
היצרנית היפנית לא חושפת פרטים טכניים נוספים, אך יהיה מעניין לראות אם יחידת הכוח של גרסת הקצה תבוסס על מנוע ה-V6 בנפח 3.7 ליטר, אשר מפיק בגרסה הרגילה 328 כ"ס ומשודך לתיבת הילוכים אוטומטית עם 7 יחסי העברה. פרטים מלאים, כאמור, נוכל לדווח בשבוע הבא עם פתיחת התערוכה השנתית בדטרויט.