יונדאי ג'נסיס
יונדאי ישראל עדיין לא ויתרה על החלום להביא לכאן את מכונית הדגל של הקונצרן, הג'נסיס הגדולה. למעשה, נראה שהתוכניות אפילו עלו הילוך וכבר השנה אנו עשויים לראות את מכונית הסאלון הקוריאנית בארץ. הסיבה לכך היא ההחלטה של היצרן הקוריאני לשווק את הדור החדש של הרכב גם באירופה, והפעם לא בתקינה לכמות מוגבלת אלא באופן רגיל. למרות שהיבואן רצה להביא את הדור הראשון המדובר בתקינה אמריקנית, הרי שבעיות בהתאמות של הפרטים הקטנים (למשל תדרי מערכת השמע) עצרו לבסוף את התהליך. העובדה שהרכב החדש יתאים לתקינה האירופאית אומרת שהפעם כל התהליך יהיה קל יותר.
 
 
 
 
הרכב החדש שהוצג לפני מספר שבועות בסיאול, יגיע לאירופה במהדורת ה-V6 עם מנוע בנפח 3.8 ליטר, שמייצר 315 כ"ס ומשודך לתיבה אוטומטית עם שמונה הילוכים והנעה כפולה. מדובר בגרסה מהירה למדי (6.5 שניות ל-100 קמ"ש). מבחינת האווירה בשוק המקומי כרגע מנוע זה נראה עדיף על פני ה-V8 המעניין בנפח 5.0 ליטר (429 כ"ס). ייתכן שהיבואן יוכל בהמשך להביא את הגרסה הזו עם הנעה אחורית.
 
יונדאי ג'נסיס תגיע לישראל
צילום: מנהל 
ה-V8 לא יגיע בשלב ראשון
 
יונדאי ג'נסיס החדשה היא מכונית גדולה למדי. היא התארכה אמנם רק בחצי ס"מ (499 ס"מ), אך בסיס הגלגלים שלה ענק עם 301 ס"מ והיא שופעת מערכות בטיחותיות ואבזור מפנק. ביונדאי לא מצפים לכמויות גדולות, אך מאמינים שהיא תוכל לשמש כמקדמת תדמית טובה למותג. לפחות כרגע עוד אין תוכניות דומות לגרסת הקופה העתידית.