מרצדס ספרינטר
המהדורה החדשה של הספרינטר, הרכב המסחרי של מרצדס, נחתה בארץ ועימה מספר שינויים חשובים. מרצדס ישראל טוענת כי השינוי הבולט והחשוב בסדרה נוגע למערכות הבטיחות המתקדמות עימן יוצעו הכלים. בין המערכות שיוצעו ללקוחות – מערכת למניעת התנגשות ופגיעה ברכב מלפנים, מערכת התראה על רכב בשטח מת וגם מערכת להתראה על סטייה מנתיב. מערכות אלה מוכרות יותר במכוניות נוסעים יקרות (ואפילו מחלחלות לפלחים עממיים), אך עדיין נדירות בכלים מסחריים. עוד פרט מעניין הוא מערכת לשמירת כיוון בעת רוח צד, שנסמכת על מערכת בקרת היציבות. כמו כן, מצויד הרכב בהפעלה אוטומטית לאורות הגבוהים, תאורה עוקבת פנייה, וחיישני אורות וגשם.
מרצדס ספרינטר המעודכן הגיע לארץ
צילום: מנהל
יוצע במרכב חד-קבינה, קבינה כפולה או וואן היסעים
בנוסף למערכות הבטיחות, הספרינטר החדש יהיה גם הכלי המסחרי הראשון בארץ אשר יעמוד בתקן יורו 6 המחמיר מבחינת זיהום אוויר (כולל שימוש באוריאה) בזכות סדרת מנועים חדשה. חיצונית, עבר הספרינטר מספר שינויים בחזית ובאחוריים וגם סביבת הנהג שודרגה באופן מהותי.
הספרינטר החדש יוצע במגוון תצורות מרכב (חד-קבינה, קבינה כפולה, וואן היסעים), בשני אורכים ובשלושה גבהים. גרסת ה-516 (מנוע טורבו דיזל בנפח 2.15 ליטר עם 163 כ"ס) וגם ה-519 (3.0 ליטר, V6 המפיק 190 כ"ס) יוצעו עם תיבה ידנית (6 הילוכים) או אוטומטית עם שבעה הילוכים. המחירים יחלו ב-301,000 לוואן הקצר, כאשר תיבה אוטומטית תייקר אותו ב-14,000 שקלים נוספים. חבילת הבטיחות (הכוללת את המערכות האמורות) תוסיף 7,000 שקלים.
מרצדס ספרינטר המעודכן הגיע לארץ
צילום: מנהל
מעתה יגיע עם מערכות בטיחות מתקדמות