בואו נגיד שיש לכם את כל רכבי העל של פרארי. לא הדגמים היקרים, אלא רכבי העל באמת. כמו מכונית העל הראשונה באמת של פרארי: ה-288GTO. יוצרו רק 273 יחידות ממנה והיא עולה כמו בית החלומות שלכם. פלוס הפיליפינית. הייתם משאירים אותה בסלון או מניעים אותה ויוצאים למסע חוצה ישראל, ממטולה ועד אילת? סביר להניח שבחרתם באפשרות הראשונה.

תכירו את ג'ון האנט, יזם נדל"ן ואספן מכוניות. הוא קנה פרארי חדשה. ולא סתם פרארי, אם אפשר לומר זאת על פרארי... אלא את ה-פרארי. זאת אומרת את הפרארי הכי נחשקת ששמה הוא גם ה-פרארי (לה פרארי, בתרגום לאיטלקית). כאילו, לכו תבינו איטלקים. בכל מקרה, ג'ון האנט החליט ללכת ולאסוף את הצעצוע החדש בדרך מקורית שגרמה לו ולקרוביו להנאה רבה, לנו ולכם פחות. צביטה בלב, קנאה תהומית וכו', אלו משפטים די ממחישים.
288GTO, F40, F50 ואנזו מביאות את ה-לה פרארי
צילום: מנהל
רק 273 יחידות יוצרו מה-288GTO, מכונית העל שהגיחה לאוויר העולם בשנת 1984

כאמור, לאספן הבריטי יש את כל רכבי העל של פרארי. החל מ-288GTO דרך ה-F40 וה-F50 ועד לאנזו. זה הרי מתבקש שהמשך השושלת יופיע בדמות ה-לה פרארי. חשב-חשב-חשב והחליט שיש לו מספיק כסף בכדי להוציא על דלק לכל המכוניות כדי להגיע בנסיעה מלונדון ועד למאראנלו. אז אסף את ילדיו וחבריו הקרובים ויצא לאסוף את המכונית חדשה. כן, מותר לכם לקלל עכשיו.