פיאט 500L
באיחור של כמה חודשים (לעומת התוכנית המקורית), נחתה פיאט 500L בישראל. המיניוואן הקומפקטי במידותיו (אורך 415 ס"מ ובסיס גלגלים של 261), שייך למשפחת ה-500 של פיאט בסגנון העיצוב ובמיתוג, אך אינו חולק עימה בסיס מכני (מבוסס על פלטפורמת הפונטו) אלא מאפייני עיצוב, כאמור. מדובר בחידוש ראשון מבחינת מבחר הדגמים של פיאט בישראל אחרי תקופה ארוכה של קיפאון. בשנה האחרונה זה כלל אפילו צמצום במבחר הדגמים המקומי עם הפסקת שיווק הבראבו.

ה-500L נוחתת בארץ עם מנוע בנזין בנפח 1.4 ליטר (95 כ"ס) ויחידת הטורבו דיזל המוכרת בנפח 1.25 ליטר (85 כ"ס ו-20.4 קג"מ). הגרסה הראשונה תוצע רק בשילוב עם תיבה ידנית (6 הילוכים) ואילו הדיזל יוצע רק עם תיבה רובוטית בעלת מצמד אחד ואפשרות לתפעול מההגה.
פיאט ישראל מתחילה בשיווק ה-500L
צילום: מנהל
פיאט 500L. מיניוואן קטן ומעוצב
גרסת הבנזין תגיע בשתי רמות גימור שעיקר ההבדל ביניהן הוא גג פנוראמי ופתרונות אחסון, ואילו הדיזל תוצע רק ברמה הגבוהה. כל הגרסאות יוצעו עם מערכת מולטימדיה מקורית שכוללת מסך מגע, דיבורית בלוטות מקורית', תפעול מההגה, בקרת שיוט וחישוקים קלים. המחיר יחל ב-115,000 שקלים לגרסת ה-1.4 בנזין (125,000 שקלים לגרסה המהודרת יותר). מחיר גרסת הדיזל יהיה יקר בהרבה ויעמוד על 150,000 שקלים, זאת עקב המיסוי הירוק שמציב אותה בדרגת זיהום גבוהה. כל הגרסאות מציעות חמישה מקומות ישיבה.