'אוטו' גאה להודיע על שיתוף פעולה עם חברת 'קומפיוטסט', המתמחה בבדיקות רכב לפני קנייה. 'אוטו' שולחת שוברי הנחה לבדיקה לפני קנייה ברשת 'קומפיוטסט' לכל מי שמשתמש בשירות היעוץ *אוטו.
אודות קומפיוטסט
חברת קומפיוטסט ישראל הינה אחת החברות הותיקות בתחום בדיקות רכב לפני קנייה ורישוי - טסט לרכב ממוחשב. החברה מתמקדת בתחום המכונים לבדיקות רכב (קומפיוטסט מעבדות ממוחשבות לרכב בע"מ).

לקומפיוטסט פריסה ארצית של 13 מכוני בדיקה לרכב. בכל המכונים נבדקים הרכבים על ידי יחידת VCT ממוחשבת, פרי פיתוחה של קומפיוטסט, אשר בודקת את מאפייני המכונית ומעבירה את התוצאות בדו"ח מפורט. הן הבדיקות והן הדו"ח ייחודיים לחברת קומפיוטסט. החברה משקיעה רבות בטכנולוגיה והמערכות שלה נמצאות בשימוש במדינות רבות ברחבי העולם.
אוטו בשיתוף פעולה עם חברת 'קומפיוטסט'
צילום: קומפיוטסט
מכון קומפיוטסט
את היחידות של קומפיוטסט ניתן למצוא באגף ההנדסה של צה"ל, משרד התחבורה, מכוני הרישוי לרכב, חברות ציבוריות וקואופרטיבים (אגד, דן, סולל בונה, שלב, אוויס, באדג'ט, אלדן, אלבר ואחרים). היחידות מותאמות לסטנדרטים הבינלאומיים לבדיקות רכב. לדוגמא: בהתאם לכללים שנקבעו, יש לבדוק את הרכב בתנאי הדרך, כלומר, במהירויות הנסיעה. עד היום דרישה זו הושגה ומולאה רק ע"י ה-VCT של קומפיוטסט.