קבוצת פולקסווגן
סבסטיאן אוג'ייה הוכתר רשמית כאלוף ה-WRC לעונת 2013 בראלי צרפת. אוג'ייה, שרבים היו בטוחים כי יזכה באליפות כבר בראלי אוסטרליה, זכה בה בשלב הפאואר סטייג' המקדים לראלי, עקב ניקוד נמוך מדי שהשיג יריבו טיירי נביל. הבלגי היה זקוק לניקוד המרבי שמאפשר הסטייג' כדי להישאר במרוץ לאליפות, אך הוא סיים במקום השני (דני סורדו במקום הראשון) ויצא מהתמונה. בכך הפך ראלי צרפת של שנת 2013 לראלי הראשון מזה תשע שנים בו הוכתר אלוף חדש.
האלוף היוצא, סבסטיאן לואב, השתתף גם הוא בראלי הצרפתי, וזו הייתה הופעתו האחרונה במסגרת ה-WRC. הראלי בצרפת מורכב מכבישי אספלט בלבד ולואב, שנחשב לאחד מנהגי הראלי המהירים על אספלט, נהנה מפתיחה טובה ביום הראשון כשהוביל בשלבים הראשונים. בהמשך ירד בדירוג כאשר טיירי נביל הבלגי לקח את ההובלה. דווקא האלוף החדש, סבסטיאן אוג'ייה, לא הרשים עם הופעה פושרת ונשאר באופן קבוע במקום החמישי. ביום השני, תקר בצמיג האחורי-ימני של נביל וסבסוב של לואב העלו את אוג'ייה למקום השלישי.
את היום השלישי והאחרון של הראלי ליוו גשמים רבים שהקשו על הנהגים. התנאים הבעייתיים גבו את מחירם, כאשר כבר בתחילת היום התהפך סבסטיאן לואב עם מכוניתו בפנייה ארוכה ימינה, ובכך סיים את הראלי האחרון שלו. הנהגים מיקלסן והירבונן גם הם ירדו מהכביש, אך בסופו של דבר הצליחו לחזור אליו ללא נזק שנגרם למכוניות. מהר מאוד עבר אוג'ייה למקום הראשון ושמר על ההובלה עד לסוף הראלי, כאשר לאורך כל הדרך דולקים אחריו דני סורדו ויארי-מאטי לאטוולה (סיימו במקום השני והשלישי בהתאמה).
ראלי צרפת 2013: אוג'ייה זוכה באליפות
צילום: מנהל
ראלי צרפת, תוצאות:
1. סבסטיאן אוג'ייה – פולקסווגן (26 נק')
2. דניאל סורדו – סיטרואן (21 נק')
3. יארי-מאטי לאטוולה – פולקסווגן (15 נק')
4. טיירי נביל – פורד (14 נק')
5. ייבגני נוביקוב – פורד (10 נק')
אליפות הנהגים
1. סבסטיאן אוג'ייה – 238 נק'
2. טיירי נביל – 143 נק'
3. דניאל סורדו – 117 נק'
אליפות היצרנים
1. פולקסווגן – 339 נק'
2. סיטרואן – 259 נק'
3. קטאר וורלד ראלי טים (פורד) – 157 נק'