סוזוקי קרוסאובר
סוזוקי ישראל מודיעה על תחילת השיווק של הקרוסאובר, רכב הפנאי הקומפקטי של היצרנית היפנית. למרות שמדובר למעשה בדור חדש ל-SX4 המוכר, הוא ירחיב את היצע הדגמים המקומי, ויתפקד גם על תקן המכונית המשפחתית של סוזוקי בארץ. השניים, כאמור, יימכרו זה לצד זה בעתיד בקרוב, כששיווק ה-SX4 המוכר יימשך במקביל.
סוזוקי קרוסאובר מציג גדילה ברורה בממדים בהשוואה ל-SX4, ומגיע לישראל עם מנוע בנפח 1.6 ליטר (120 כ"ס), בשידוך לתיבת הילוכים ידנית או אוטומטית (רציפה). הוא יוצע בשלוש גרסאות ובשתי רמות גימור שונות. גרסת הכניסה, ברמת גימור GLS, מצוידת בתיבה ידנית והנעה קדמית בלבד, ותוצע עבור 109,990 שקלים. גרסת הנעה קדמית עם תיבה אוטומטית וברמת הגימור הבכירה יותר (GLX), תימכר בתמורה ל-119,990 שקלים. בראש ההיצע, נמצאת גרסת הנעה כפולה עם תיבה אוטומטית וברמת גימור GLX, שתג המחיר שלה יעמוד על 139,990 שקלים – ובכך יהפוך הקרוסאובר בגרסה זו לרכב ההנעה הכפולה הזול בישראל.
נחת בארץ: סוזוקי קרוסאובר
צילום: מנהל
רשימת האבזור כוללת, בין היתר, 7 כריות אוויר, בקרת שיוט, שליטה מההגה על מערכת השמע וחיבור USB. רמת הגימור הגבוהה יותר מוסיפה חישוקים קלים, הגה מצופה עור, בקרת אקלים מפוצלת, התנעה ללא מפתח ופנסי ערפל קדמיים.
רשימת האבזור הנאה, בנוסף לתמחור שעל פניו נראה תחרותי למדי, מביאים את סוזוקי לצפי מכירות שנתי בישראל של כ-5,000 יחידות מדגם הקרוסאובר, עם כ-2,000 מסירות הצפויות עד סוף השנה הנוכחית.