צוות קוקה-קולה זירו
היום השביעי של ראלי בלקן 2013 לא היה מוצלח במיוחד עבור צוות פוינטר, בעוד שצוות קוקה-קולה זירו סיפק כמה תצוגות מרשימות למדי, עם ניצחונות במקצי היום.
ראלי בלקן 2013: היום החמישי והשישי
רז והלל, ב"צוללת הצהובה", התקשו במלאכת הניווט במהלך היום, התברברו בדרכים ולא הצליחו לעקוף מתחרים בולטים ולהתקדם בדירוג. אחת הסיבות לכך, היא העובדה שהלל סבל מכאבי גב עזים ונטל משככי כאבים, שפגעו באופן לא מפתיע בריכוזו ותפקודו. צוות פוינטר סיים את היום במקום ה-13, ונותר במקום ה-5 הכללי.
לעומת זאת, צוות קוקה-קולה זירו, ניצל את השבילים הפתוחים והמהירים שזימן היום השביעי, כדי להשאיר את כל המתחרים מאחור. מנועו רב האון של הזיבאר, ותנאי הדרך העדיפים עבורו (בהשוואה לשבילי יערות צרים, לדוגמה), איפשרו לצוות לשעוט קדימה במהירות מרשימה. ההצלחה במקצים הללו, העלתה אותו למקום ה-16 בדירוג הכללי.
בקטגוריית האופנועים, דורון וינטר התחיל טוב את היום אך נפל בהמשך, וכתוצאה מכך נגרם נזק למתקן גלילת ספר הדרך שלו. דבר שהקשה עליו כמובן בניווט, והאט את קצב התקדמותו. בסופו של דבר, הוא הצליח לסיים שלישי, ולשמור על מקומו ה-2 הכללי.
ראלי בלקן 2013: סוף המרוץ
צילום: מנהל
צוות פוינטר
היום השמיני והאחרון של התחרות, היה קצר יחסית, ולא היה בו כדי לשנות בצורה משמעותית את הדירוג הסופי של המתחרים השונים. התאכזבנו מעט מהיעדר נציגות ישראלית על הפודיום בקטגוריית הקרוס-קאנטרי – צוות קוקה-קולה זירו סיים את הראלי במקום ה-16, ואילו צוות פוינטר הגיע למקום ה-5. הישראלי היחיד שהגיע לפודיום וזכה בגביע, הוא דורון וינטר, שסיים במקום השני והמכובד בקטגוריית אופנועי האנדורו.
פרט מעניין הוא שכל 3 המקומות הראשונים, הן בקטגוריית האקסטרים והן בקטגוריית ה-Side by Side, אוישו בידי צוותים צרפתיים. מרשים.
ראלי בלקן 2013 הסתיים במסיבה ובחגיגות עד אור הבוקר, לאחר שמונת ימי המרוצים המתישים. אנו נאחל לצוותים הישראלים נסיעה נעימה הביתה, בהמתנה להשתתפותם והצלחתם גם בשנה הבאה.