פורשה 918 ספיידרלאחר תקופה ארוכה של פיתוח, חשפה פורשה בחודש מאי את הגרסה ה"סופית" של מכונית-העל החדשה שלה, ה-918 ספיידר. כעת, עם תחילת הייצור הסדרתי באופן רשמי, תנסה ההיברידית-על לגנוב את ההצגה בתערוכת הבית שלה – הלא היא תערוכת הרכב של פרנקפורט.

את תשומת ליבם של המבקרים ושל העיתונאים תנסה ה-918 ספיידר להשיג עם נתוניה המרשימים. כזכור, הנעת הכלאיים שלה (טכנולוגיה שהפכה למקובלת בתחום) מניבה הספק של לא פחות מ-887 כ"ס והמון מומנט ("למעלה מ-81.5 קג"מ ב-800-5,000 סל"ד, עם קפיצות גם ל-110 ול-130 קג"מ במצבים מסוימים" לפי פורשה). נתוני הביצועים עומדים על 2.8 שניות ל-100 קמ"ש, 7.9 שניות ל-200, ו-23 שניות ל-300, בדרך ל-340 מרביים. עם כל זה, המכונית הייחודית תאפשר צריכת דלק נמוכה במיוחד – 30.3 ק"מ לליטר.
לפי הדיווחים, פורשה תייצר רק 918 יחידות ממכונית-העל החדשה שלה, שעלותן ללקוחות נאמדת בכ-900,000 דולר (כ-3 ורבע מיליון שקלים). דיווחים שונים טוענים שהמכוניות כולן, כבר נמכרו.
פורשה 918 ספיידר רוצה להיות הכוכבת של פרנקפורט
צילום: מנהל
חוגגת 50 שנות קיום. פורשה 911

ה- 918 ספיידר לא תהיה לבד בפרנקפורט. לצידה, תעמיד היצרנית הגרמנית את שלל חידושיה האחרונים. בין השאר, תמצאו שם את פורשה 911 טורבו החדשה ואת המהדורה המיוחדת לציון 50 שנים לדגם המפורסם. כמו כן, תוצג גם פורשה פאנאמרה עדכנית, עם חשיפה ראשונה של גרסת הדיזל (300 כ"ס, 6 שניות ל-100 קמ"ש, 15.6 ק"מ לליטר).