פיג'ו 208GTIאחרי שנים של היעדרות מתחום מכוניות הסופר-מיני הספורטיביות, שבעבר היה כמעט מילה נרדפת עבורה, חוזרת פיג'ו ישראל לתחום. המותג הצרפתי יחל בימים הקרובים בשיווק ה-208GTI החדשה והמאוד מדוברת. כצפוי המכונית החדשה תגיע ברמת אבזור עשירה למדי עם חישוקי 17 אינץ', מושבי ספורט מרופדי עור, דיפון עור עם תפרים אדומים, דוושות אלומיניום, וכמובן מערכת שמע מקורית עם שליטה מההגה, בקרת אקלים וצג המולטימדיה שקיים גם בגרסות האוטומטיות.
 
הגרסה החמה של פיג'ו 208 חמושה במנוע ה-1.6 ליטר המוגדש והמוכר של היצרנית שמייצר כאן 200 כ"ס עם נתוני ביצועים נאים למדי כמו האצה למאה ב-6.8 שניות, ו-230 קמ"ש מרביים. תג מחיר סופי עדיין אין אולם הוא אמור לעמוד על כ-160,000 שקלים. 

אנחנו ב'אוטו' בחנו את פיג'ו 208GTI החדשה בהשקתה בחו"ל, ויכולים לספר כי היא מהווה שיפור משמעותי בהשוואה ל-207GTI אותה היא מחליפה בכל מה שקשור להנאה מנהיגה. היא אומנם לא תזזיתית וטמפרמנטית כמו פיג'ו 205GTI אך בהחלט נותנת פרשנות מודרנית (ומהנה) לאגדה המקורית.

ובהמשך לאמור לעיל, היינו שמחים לקבל כאן את פיג'ו 208GTI בגרסה מעט פחות מאובזרת, פחות מהודרת ובמחיר יותר נגיש. סופר-מיני חמה ב-160,000 שקלים? לדעתנו הגיע הזמן שאחד היבואנים ירים את הכפפה וייתן כוח לעם במחיר שווה לכל נפש.