מאזדה 3 החדשה (2013), סדאן
הדור החדש של מאזדה 3 ממשיך להיחשף, טיפין-טיפין, כשההדלפות מקדימות, שוב, את ההצגה הרשמית. בדיוק כפי שקרה באירוע החשיפה של ה-3 האצ'בק בשבוע שעבר, צצות ברשת תמונות ראשונות של גרסת הסדאן החשובה כל כך לצרכן הישראלי. החושפים הפעם הם אנשי אתר טופ גיר (Top Gear) – בשלוחתו הרוסית. אין לנו עדיין פרטים טכניים או מידות לחלוק איתכם, אז נתמקד בעיצוב. גם בגרסת הסדאן, מאזדה 3 החדשה ממשיכה להיראות כמו גרסה מוקטנת של אחותה הגדולה, ה-6, ואין ספק שאלו חדשות טובות.
(שוב) נחשפה ברשת: מאזדה 3 החדשה, גרסת הסדאן
צילום: טופ גיר רוסיה

האתר הרוסי מספק לנו, כך נראה, גם סוג של סקופ; מהפרסום שלהם עולה כי ה-3 החדשה תשווק ברוסיה גם בגרסת 1.6 ליטר. מדובר במנוע המוכר מהדור היוצא עם הספק של 105 כ"ס. הם גם מציינים כי כבר הספיקו לבחון את המכונית, אך אמברגו מונע מהם לחשוף את הממצאים.
מה זה אומר לגבינו, כנראה שלא הרבה. לא בטוח שהמנוע הישן עומד בתקני זיהום האוויר החדשים של אירופה (יורו 6) שצפויים להיכנס בהדרגה בין 2013 ל-2016, כשבנוסף גם דלק מוטורס, יבואנית מאזדה, אינה מוכנה לחשוף פרטים אודות ה-3 החדשה.
כזכור, הדור החדש של מאזדה 3, הן בגרסת הסדאן והן בהאצ'בק, צפוי לנחות כאן במחצית השניה של אוגוסט, כאשר מכוניות ראשונות יימסרו ללקוחות כחודש וחצי לאחר מכן.