כמעט שנה וחצי לאחר ההשקה החגיגית של סוכנות 'אוטו איטליה', יבואנית פרארי ומזראטי לארץ, עוזב אותה זוהר אלון – היזם והאיש שעומד מאחורי הקמתה. אלון מכר לאוויס (Avis) את חלקו בחברה וישמש בשנה הקרובה כיועץ ליבואנית.
אלון החל לפעול עם פרארי מתחת לפני השטח לפני למעלה משנתיים ולאחר מכן מכר חלק של 50% מהסוכנות לקבוצת אוויס. לפני כשנה פורסמה ידיעה על כך שאוויס תמכור את חלקה בחברה לאלון וגופים שעומדים מאחוריו. המהלך הזה לא יצא בסופו של דבר לפועל אך הוא הצביע כנראה על כך שהעבודה המשותפת של שני הגופים לא מתנהלת על מי מנוחות ובאופן הרמוני במיוחד.

אוויס רכשה במקור את חלקה בחברת אוטו איטליה בתמורה ל- 10 מיליון שקלים והייתה בעלת אופציה לרכישת 10-25% נוספים. כעת היא רוכשת את יתרת הבעלות באוטו איטליה ב-8 מיליון שקלים. אלון, שהתחייב לא לייבא ולשווק מכוניות של פרארי ומזראטי ב-3 השנים הבאות, ישמש כיועץ לחברה בשנה הקרובה. העסקה תלויה כמובן במספר אישורים בהם של הממונה על ההגבלים העסקיים ושל היצרנים האיטלקיים.
מעניין לציין שהמהלך קורה רגע לפני אחד הצעדים המעניינים ביותר של הסוכנות – הגעתה הקרבה של מזראטי גיבלי החדשה, אשר תפנה לקהל רב יותר. בשנה הבאה צפויה גם השקה של רכב פנאי שאמור אף הוא להגדיל משמעותית את מכירות המותג.