סיאט טולדו
3 חודשים אחרי שנחתה כאן סקודה ראפיד, עולה ארצה גם האחות התאומה, סיאט טולדו. על פניו, הטולדו מתומחרת באופן זהה עם המנוע הקטן או מעט גבוה יותר עם המנוע הבכיר, אלא שמבט נוסף במפרט, יגלה רשימת אבזור ארוכה בהרבה.
הטולדו מגיעה ארצה ברמת אבזור אחת בלבד הנקראת 'סטייל' (Style) הכוללת: בקרת אקלים, בקרת שיוט, חישוקי 16 אינץ' קלים ועוד. המחיר: 104,000 שקלים עבור גרסת ה-1.2 ליטר הידנית או 117,000 שקלים עבור גרסת ה-1.4 ליטר האוטומטית-רובוטית כפולת המצמדים. האחות התאומה, הראפיד, מוצעת עם אותן יחידות כוח בדיוק, כשגרסת ה-1.2 ליטר מגיעה ברמת אבזור אחת, נמוכה יותר ובמחיר זהה לטולדו, ואילו את גרסת ה-1.4 ליטר משווקת בישראל בשתי רמות אבזור; הראשונה נמוכה יותר ביחס לטולדו וזולה יותר ב-1,000 שקלים, ואילו הגרסה המאובזרת של הראפיד המקבילה לטולדו, מתומחרת ב-3,000 שקלים יותר. כך יוצא שבכל השוואה בין התאומות הזהות, סיאט מציגה תמורה עדיפה. בנוסף, בתקופת ההשקה תוצע הטולדו עם חבילת מולטימדיה הכוללת: מסך מגע בגודל 7 אינץ', קישורית בלוטות' ומצלמה וחיישני רוורס בשווי של 5,000 שקלים במתנה.

סיאט טולדו הוצגה לפני כשנה, ומציעה מידות מעט קטנות יותר ממשפחתית ממוצעת ומקבילות יותר למכונית השייכת לקטגוריית התת-משפחתיות כמו יונדאי i25, קיה ריו, מאזדה 2 סדאן והשחקניות החדשות בשוק סיטרואן C אליזה ופיג'ו 301. היא מבוססת על פלטפורמה מוארכת של פולקסווגן פולו ומשתמשת באותן יחידות כוח מוכרות של הקונצרן. כרטיס הכניסה כולל מנוע טורבו-בנזין בנפח 1.2 ליטר (105 כ"ס) המשודך לתיבה ידנית בעלת 6 יחסים כשהגרסה הבכירה מתהדרת במנוע טורבו בנזין בנפח 1.4 ליטר (122 כ"ס) בשילוב תיבת הילוכים אוטומטית-רובוטית כפולת מצמדים בעלת 7 מהירויות. תצרוכת דלק המשולבת בממוצע עומדת על 18.5 ו-17.2 ק"מ לליטר בהתאמה.