פולקסווגן גולף GTI
הגולף החדשה יצאה לדרך ובפולקסווגן ישראל מצפים לרשום עליית מכירות משמעותית לאזור ה-2,500 כלים לעומת 1,800 בשנה שעברה. ההנחה היא שכ-70% מכלל הכלים שיגיעו לארץ יהיו מגרסת ה-1.2 ליטר. לפחות כרגע אין כוונה להביא לארץ את גרסת ה-1.4 ליטר, 144 כ"ס החזקה יותר. גם גרסאות הדיזל השונות יישארו בניכר היות ולטענת היבואנית, ברמת המיסוי הירוק הנוכחית הן ימכרו במחירים אסטרונומיים.

כחלק מהגדלת ליין דגמי הגולף מתכננת פולקסווגן להציג השנה גם גרסאות היברידית וחשמליות למשפחתית הקומפקטית החדשה, אבל לא ברור אם נראה משהו מההיצע הזה בארץ עד סוף 2013. עם זאת, יש גרסה אחרת לגולף שצפויה לעשות עלייה. מדובר באייקונית הספורטיבית של הגולף, ה-GTI, שתושק לקראת סוף השנה ובמחירים דומים לאלה של הדגם הנוכחי.

מעבר לגולף
ומה בנוגע לדגמים אחרים? ובכן, בינתיים אין אור ירוק לאפ!, מכונית המיני של הקונצרן בגלל מחיר גבוה מדי ביחס לאחיות ממותגי סקודה וסיאט. גם החיפושית החדשה (החדשה) עדיין לא נראית באופק בגלל בעיית מחיר.

לפחות כרגע נראה שדווקא שנת 2014 תהווה במה מעניינית לחידושים כיוון שאז אמורה להגיע הפאסאט החדשה, וכמוה גם הטוראן החדש וגרסת הפלוס של הגולף. פולקסווגן גם אמורה להציג באותה שנה רכב פנאי קטן יותר מהטיגואן, אך לא ברור אם הוא יגיע אלינו.