מיצובישי GE-HEV קונספט
מיצובישי מנצלת את תערוכת הרכב בז'נבה בכדי לחשוף בפנינו קונספט לטנדר עם הנעת כלאיים, תחת השם GE-HEV, לצידו של האאוטלנדר החדש בגרסת פלאג-אין היברידית. כל זאת, כחלק משאיפותיה של החברה להשתמש ביחידות כוח ירוקות וחסכוניות, בקשת רחבה של דגמים וכלי רכב.
הפיק-אפ החדש של מיצובישי נושא בקרבו טכנולוגיה המשלבת בין מנוע דיזל בנפח 2.5 ליטר למנוע חשמלי, בשידוך לתיבת הילוכים אוטומטית. שילוב זה תואם במידה רבה את היעד השאפתני שהציבה לעצמה החברה – פליטה של פחות מ-149 גרם CO2 לכל קילומטר – טוב בהרבה מהמומצע המקובל כיום בסגמנט. מלבד השיפור בפליטת המזהמים, המערכת ההיברידית מסייעת למנוע הקונבנציונלי בזמן האצות ושיוט במהירויות גבוהות. עוד מציינת היצרנית כי ביכולתה של היחידה החשמלית לספק אנרגיה להפעלת המזגן או לתפקד כגנרטור, שיכול בין היתר לשמש להפעלת כננת במתח של 100V.
למרות נפנוף מניפסט מחבקי העצים ה-GE-HEV אינו מוותר על מימדים נדיבים, כאשר אורכו נאמד בכ-5.42 מטרים או על הקבינה הכפולה. בנוסף, נראה כי הוא שומר על יומרות שטח, ומצוייד בהנעה הכפולה-קבועה המוכרת של היצרנית, ובמערכות העזר האלקטרוניות המקובלות כיום.

שושלת ה-L200 נמשכת: האם זהו מיצובישי האנטר החדש? (וידאו)
צילום: מנהל
אם נתעלם לרגע מהעיצוב המוחצן של רכב התצוגה, שעושה שימוש רב בנורות LED ובחישוקים גדולים ומעוצבים, נגלה כי הוא שואב אלמנטיים מוכרים מההאנטר הנוכחי, עם ארגז הממשיך מבחינה ויזואלית את תא הנוסעים ומהווה המשך ישיר לקבינה כולה. בהנחה שזהו קדימון לדור הבא של סדרת ה-L200 (ההאנטר כבר ותיק), נותר לנו רק לחכות ולראות כיצד ייראה הדגם הסדרתי של הטנדר הבא מבית מיצובישי.