אל גרייט וול סטיד, הטנדר הסיני שכבר משווק כאן, מצטרפת סופרמיני. חברת המזרח, היבואנית, מודיעה על שיווק ה-C10 וולקס (Voleex) – מדובר בכניסה ראשונה של גרייט וול ישראל לתחום מכוניות הנוסעים, וחדירה ראשונה של מכונית סינית לקטגוריה הזו בישראל שב-2012 הייתה הפורחת ביותר.

ה-C10 וולקס הושקה בעולם ב-2010 ואף נחשפה לציבור הישראלי בתערוכת אוטומוטור האחרונה. היא מוצעת במבנה האצ'בק עם 5 דלתות בלבד וממדים אופייניים לקבוצה: אורך של 381 ס"מ, רוחב של 17 ס"מ ובסיס גלגלים של 2.46 ס"מ. בחול היא מוצעת עם שני מנועים לבחירה: 1.3 ליטר (91 כ"ס) ו-1.5 ליטר (105 כ"ס) המשודכים לתיבת הילוכים ידנית או אוטומטית רציפה. אולם הגרסה היחידה שעומדת בתקינת יורו 5, היא זו המצוידת במנוע בנפח 1.5 ליטר המפיק 96 כ"ס בשילוב תיבה ידנית בעלת 5 הילוכים.

בשיחות עבר עם קברניטי חברת המזרח, נאמר כי בכוונתם להביאה עם אבזור עשיר שיהווה נקודת ייחוד אל מול המתחרות ובמקביל יסייעו להתגבר על המחסום הפסיכולוגי שיעמוד בפני הקהל הלקוחות שאינו מכיר את היצרנית הסינית (מהלך דומה לזו שבצעה לובינסקי בהחדרת MG הסינית). ואכן, המכונית שמשווקת אצלנו רק ברמת גימור אחת, מציעה רשימת מותרות ארוכה: חלון גג נפתח חשמלית, חישוקי סגסוגת, פנסי ערפל קדמיים, מראות צד עם קיפול חשמלי, מערכת שמע מקורית, הגה וידית הילוכים מצופי עור וחיישני חנייה.

אבל באופן תמוהה, ה-C10 תשווק רק עם 2 כריות אוויר. בתקופה בה מעטות המתחרות המגיעות כסטנדרט עם 4 כריות אוויר, הרוב מגיעות עם 6 כריות אוויר, ויש שמגיעות עם 7 כריות (פונטו ופיאסטה), מדובר מצעד מפתיע למדי. אגב, המכונית טרם נבחנה במבחן הבטיחות של יורו NCAP, כך שלא ניתן לדעת מהו דרוג הבטיחות שלה.
מחיר המכונית עומד על 82,000 שקלים, כשבטווח הקרוב ה-C10 וולקס תשווק בהנחה של 2,000 שקלים.