זה טוב כמו שזה נראה
חייבים להודות שבחלקים רבים של העונה הנוכחית של טופ גיר נשארנו עם טעם מעט חמוץ בפה. זה התחיל בהפסקה הארוכה בין העונות, המשיך למספר קצר (למרות שלזה אנחנו כבר רגילים) של פרקים וצרם עם מיעוט של הטירוף המוחלט שאנחנו כל כך אוהבים. כן, היו כמה הפתעות חיוביות כמו בנטלי קונטיננטל GT במסלול ראלי אמיתי, מכוניות שמשחקות רוגבי ואפילו פרק מוצלח למדי בשבוע שעבר שכלל קצת מאותו טירוף וגם את המבחן החשוב לריינג' רובר החדש – שהיה מעט מאכזב (המבחן, לא הרכב).
בנטלי קונטיננטל GT בשטח. באמת.

הפרק השישי והלפני אחרון לעונה זו מוכיח שטופ גיר שמרה את הטוב ביותר לסוף. הפעם אנחנו מקבלים פרק שכולו מסע, בלי הפסקות אולפן, בלי טיפים צרכניים ובלי ראיונות משמימים עם סלבריטאים שרק הבריטים מכירים. המסע של טופ גיר לגילוי מקורות נהר הנילוס באפריקה (מסתבר שזה לא כזה פשוט) הוא כל כך אפי שהוא מתפרש על פני שני פרקים – מה שהופך את הפרק של השבוע לחלק הראשון מתוך שניים ויריית הפתיחה לגרנד פינאלה של העונה ה-19 של תוכנית הטלוויזיה הכי פופולרית בעולם.
רוצים עוד טופ גיר? לאחרים יש פורמט די דומה

הפעם אנחנו בוחרים שלא לפרט יותר מדי על הפרק, בשביל קוראינו המתמידים. ולקוראינו הלא-מתמידים – אנחנו ממליצים לכם לא לוותר הפעם. אפשר לחכות עד שהפרק הבא ישודר ולראות הכל ברצף, או לחכות שיצא איזה DVD, אבל לא לוותר. היינו רוצים לרכב על פיראטיות של מישהו אחר כפי שעשינו בשבוע שעבר (ששש...), אבל עושה רושם שהברק לא מכה פעמיים ומסנוור את מי שאחראי על זכויות היוצרים. ולכן אנחנו שוב משאירים את השגת הפרק ליצירתיות שלכם.

בשבוע הבא – החלק השני של המסע הגדול לאפריקה, והפרק האחרון לעונה זו. היה טוב, טוב שהיה ומזל שיש עוד אחד.